גן עפרון כחול. צילום באדיבות ההורים
גן עפרון כחול. צילום באדיבות ההורים

הורי גן עפרון כחול: "גן ילדים לא אמור להיראות כך"

גם להורים בגן עפרון כחול נמאס ממצב החצר והמתקנים: "הילדים סובלים מתולעים וחיידקים צואתיים מהחול, אנחנו כבר ארבע שנים בהמתנה"

פורסם בתאריך: 17.10.18 08:53

זו לא פעם ראשונה שהורי גן "עפרון כחול" שממוקם ברחוב יוסף שפרינצק מתלוננים על חצר הגן. לטענת ההורים, החצר שלהם מאוד ישנה ומוזנחת, המתקנים ישנים, החול מלוכלך והמקום נראה כמו מקום נטוש ולא כמו גן ילדים. "לצערי, כל שנה אנחנו מתלוננים על חצר הגן וכל שנה מבטיחים לנו שאוטוטו מחליפים את החול לדשא ומתקינים משחקים חדשים", אומרת בכעס אמא לילד בגן. "המצב בגן נשאר אותו דבר כבר המון שנים, הגן נכנס לרשימת המתנה להחלפה של משטח החול לפני ארבע שנים, מאז עברו שם כבר שני מחזורים, הילדים כבר בבית הספר ואנחנו עדיין בהמתנה".

גן עפרון כחול. צילום באדיבות ההורים

גן עפרון כחול. צילום באדיבות ההורים

לטענת ההורים, הבעיה הגדולה היא שמאחר והגן הוא ארגז חול אחד שלם, מוזנח ולא ראוי, הילדים חוזרים הביתה עם עקיצות וסובלים מתולעים. "גן ילדים לא אמור להיראות כך, ילדים אמורים ללכת לגן שהוא מזמין, שכיף להם להיות בחצר ולא להרגיש שהם מגיעים למקום שניראה נטוש ולא מקום שפותחים בכל בוקר", אומרת אותה אם. אם אחרת מוסיפה: "הילדים סובלים מתולעים וחיידקים צואתיים מהחול ולנו ההורים, אין מה לעשות. אנחנו פונים, מתקשרים ובעיקר מקבלים הבטחות שלא יוצאות לפועל וזה לפני שהתחלנו לדבר על המתקנים שנראים כמו שרידים של מתקנים".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לגבי פניית ההורים בעניין התקנת דשא, הגן נמצא בתוכניות העבודה. תפקיד סייעת הגן לתחזק את חצר הגן, הנהלים יחודדו מול צוות הגן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר