גן בשמת צילום באדיבות ההורים
גן בשמת צילום באדיבות ההורים

צפו במצבו של גן בשמת: "החצר מזוהמת, הילדים זורקים קקי של חתולים אחד על השני"

הורי גן בשמת הפגינו הבוקר מחוץ לגן במחאה על מצבו, ובעיקר מצבה של החצר. בעצומה שהפיצו כותבים ההורים: "כבר כמה שנים מתנהל מאבק עיקש אך רדום בין הורי ילדי הגן לבין העירייה, מאבק שפרט להמון עגמת נפש לא הניב כלום"

פורסם בתאריך: 15.10.18 17:31

הורים לילדים מגן בשמת ברחוב פינטו בשכונת שיפר ברחוב פינטו, הפגינו הבוקר מחוץ לגן, במחאה על מצב החצר והחול. לטענת ההורים, המחאה היא לא רק עבורם, אלא למען כל הילדים שנמצאים בגנים בתנאים לא הולמים. ההורים אף העלו עצומה שבה הם כותבים שיש ילדים שמגיעים לגני עירייה מידי יום ויוצאים לחצר מזוהמת, מלאה בצואה ושתן של חתולים. בעצומה כותבים ההורים: "כבר כמה שנים מתנהל מאבק עיקש אך רדום בין הורי ילדי הגן לבין העירייה, מאבק שפרט להמון עגמת נפש לא הניב כלום. נעשו פניות לכל הגורמים האפשריים, נכתבו פוסטים, צולמו תמונות, סרטונים, אנשים הזדעזעו, התקוממו ושוב – ימים חולפים וכלום לא נעשה – ובינתיים – ילדים חוזרים עקוצים, עם פריחות וגירודים על העור וסכנה אמיתית וממשית לבריאותם בשל המון המון צואה ושתן של חתולים בחול (מבלי להתייחס כרגע לניקיון הכללי של החול, אבנים, ברזלים ושאר סכנות)".

צפו בסרטון שצילמו ההורים הבוקר בגן:

"כשנכנסו לגן באסיפת ההורים הראשונה אמרו שהמצב נורא ואף אחד לא מקשיב להם ואני לא ידעתי על מה מדובר", אומרת קרן בקל אמא מהגן. "הבטיחו שב-13.9 צריך להגיע מישהו מהעירייה לסנן את החול, ביום שישי ה-5.10 בעלי הגיע לגן לשים את הילד ויצא לחצר, הוא התקשר אלי מזועזע ואמר שהילדים זורקים קקי של חתולים אחד על השני, חלק טרי ובנוסף לכך יש גושים של חול שנוצר מהפיפי של החתולים", היא מספרת ומוסיפה: "הוא יצא משם פשוט מזועזע".

גן בשמת צילום באדיבות ההורים

גן בשמת צילום באדיבות ההורים

בעקבות זאת היא מספרת שהלכה לגן לראות על מה מדובר: "ראיתי גושים גושים של קקי בכל החול, אמרתי שדי ומסתבר שזה כל הזמן בכותרות ואף אחד לא עושה כלום. סינון חול זה פלסטר. כואב לי הלב שככה אנחנו צריכים להיאבק על דבר בסיסי".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "פרויקט החלפת החול בדשא סינטטי הוא רב שנתי במהלכו יוחלף החול בכל גני העיר. הפרויקט בעיצומו וכבר הוחלף החול בדשא סינטטי בלמעלה מ-150 גני ילדים. אנו ממשיכים ומבצעים החלפה לפי תכנית העבודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר