צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

ההורים לא שולחים את הילדים לגן בגלל טענות כלפי הגננת

לטענת הורי שלושה ילדים הגננת צועקת והילדים בני ה-3 חוששים ממנה. משרד החינוך: "הטענות הן ממספר קטן של הורים, מפקחת מטעם משרד החינוך מלווה באופן אישי את הגן"

פורסם בתאריך: 16.10.18 14:28

כבר שבוע וחצי שלושה ילדים בני שלוש (שאינם אחים) לא הולכים לגן ויושבים בבתיהם. לטענת הוריהם, הסיבה לכך היא שהגננת בגן צועקת וצורחת על הילדים והילדים מפחדים ממנה. "פנינו לעירייה וביקשנו להחליף את הגננת בגננת אחרת, אמרו לנו שהיא באחריות משרד החינוך ולא באחריות העירייה ואחרי שנפגשנו עם גורמים בעירייה והבנו שאף אחד לא מתכוון לעשות כלום, ביקשנו להעביר את הילדים שלנו לגן אחר", אומרת אחת האימהות, שמוסיפה: "אחת הסיבות המרכזיות לבקשת העברה, היא שאנחנו מרגישים שהגננת 'סימנה' את הילדים שלנו מאחר והיא יודעת שהתלוננו עליה".

לטענת האם, הם קיבלו אישור להעביר את הילדים לגן אחר, אך הגן שהם קיבלו הוא גן תלתן, גן שלטענתם, אמנם נמצא באזור הרישום שלהם, אבל פחות נוח להם. "ביקשנו לרשום את הילדים לגן פרפרים, מאחר ושמענו על הגן דברים טובים, לבן שלי יש בגן גם חברים מהגן הפרטי ולכן הקליטה תהיה הרבה יותר קלה ובנוסף, יותר נוח להגיע לגן מבחינת פיזור הילדים, אך בעירייה מתנגדים לכך", היא אומרת.

אמא נוספת טוענת: "הבת שלי התלוננה שהגננת דחפה אותה, כי היא לא מסדרת את הצעצועים בחצר, הבת שלי הולכת לגן עם ראש מורכן ואומרת שהגננת לא אוהבת אותה. כשישבתי מול המפקחת של משרד החינוך, היא נתנה לנו הרגשה נהדרת, אבל בפועל שום דבר לא קורה".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "הגננת הינה עובדת משרד החינוך, והנושא מטופל על ידי פיקוח משרד החינוך מזה כשבועיים. עדכנו את האמהות כי בתום דיון נוסף שמתקיים בנושא תתקבל תשובה.

תגובת אבי קצובר, דובר מחוז תל אביב במשרד החינוך: "הטענות כלפי הגננת הופנו מצדם של מספר קטן ביותר של הורים כאשר מנגד ישנם רבים בגן התומכים בגננת. המפקחת מטעם משרד החינוך מלווה באופן אישי את הגן ונמצאת בקשר רציף עם ההורים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחת שיודעת

    יש לציין שלא שלושה ילדים עזבו את בגם אלא שישה !!!!!!!!
    ואם מספר מועט של הורים הוא 10 הורים שפנו ……. אז אולי פשוט משרד החינוך מחכה לאלימות קשה יותר ……………..!!!!!1

  2. מיטל

    מה ????? שישה ילדים עוזבים גן וכולם שותקים בושה למערכת החינוך מחכים שיקרה אסון !!!!

  3. קחו אחריות!

    מניין העוזבים בגן עומד על 9 ילדים, היד נטוייה וכולם שותקים!!! הזייה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר