גן פרפרים שובת- פתח תקווה

ההורים גילו במפתיע שבימי שישי יש סייעת אחת והשביתו את הגן

בגן פרפרים לומדים ילדים בגילאי טרום טרום חובה. לטענת ההורים הם גילו במפתיע שבימי שישי יש סייעת אחת במקום שתיים

פורסם בתאריך: 21.10.18 10:43

הורי גן פרפרים, השביתו את הלימודים ביום שישי בבוקר. לטענת ההורים לילדים בגילאי גן טרום טרום חובה, רק לאחרונה נודע להם שבימי שישי הגן מתנהל עם גננת וסייעת אחת ל-32 ילדים, כאשר מחצית מהילדים מתחת לגיל שלוש. ההורים מציינים שבאמצע השבוע יש בגן שתי סייעות וגננת ולכן לא מובן להם מדוע ביום שישי החליטו בעירייה לשבץ רק סייעת אחת. "ההבדל בין יום חול, ליום שישי הוא 45 דקות, אפילו לא שעה", אומרת אחת האמהות ,"ולכן ההורים החליטו להתאגד ולהשבית את הגן ולא לשלוח את הילדים. אנחנו דורשים שתהיה סייעת נוספת ביום שישי, כמו בשאר ימי השבוע, מדובר בילדים קטנים, שזקוקים לעזרה בדברים הבסיסיים וכך גם ביום שישי".

גן פרפרים שובת- פתח תקווה

אמא אחרת מוסיפה: "רק בשישי שעבר, גילינו שיש ביום שישי סייעת אחת. בשבוע שעבר הגננת היתה חולה והגן נפתח בשעה 9:00", היא אומרת ומוסיפה שמבחינתם הדבר מסכן את בטיחות הילדים. "מדובר בילדים שרק נגמלו, הם בוכים וצורחים ולא מספיקים ללכת לשירותים ובורח להם", מסבירה האם, "הילדה שלי אומרת שהיא פוחדת ללכת לגן ואין מי שייקח אותה לשירותים ואסור שזה יהיה כך. מחצית מהזמן הסייעת צריכה לבלות בשירותים וזה אומר שהגננת נמצאת לבד. צריך להכין להם אוכל, להפעיל אותם ולהיות בחצר וסייעת אחת לא יכולה לעשות את כל זה". ההורים מתכוונים בשבועות הקרובים להשבית את הגן בימי שישי, עד שיימצא פתרון. "אני מאמינה שזו בעיה עירונית, ומישהו צריך לתת את הדעת", אומרת אחת האמהות.
תגובת העירייה תובא שתתקבל.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "ההחלטה אינה של הרשות. מדובר בחוק משרד החינוך המאפשר סייעת שניה רק 5 ימים בשבוע ללא יום שישי".
בתגובה לדברים אלו אמרו ההורים כי העירייה יכולה לעשות מאמצים ולהוסיף את היום הנוסף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר