ילדים עקוצים בכל הגוף, גן גחלילית. צילומים באדיבות ההורים
ילדים עקוצים בכל הגוף, גן גחלילית. צילומים באדיבות ההורים

קן צרעות: הילדים חוזרים כל יום מהגן עקוצים בכל הגוף

תלונות בגן נוסף על מצב החול והחצר: התמונות ששלחו לנו הורי גן גחלילית, מדברות בעד עצמן. ההורים מספרים שגם בימים חמים הם נאלצים לשלוח את הילדים לגן עם בגדים ארוכים

פורסם בתאריך: 25.10.18 12:35

הורים לילדים מגן גחלילית ברחוב מינץ, גן טרום חובה וחובה, מתלוננים כבר תקופה ארוכה על מצב החול. לטענת ההורים, כבר תקופה ארוכה ילדי הגן חוזרים הביתה עקוצים בכל חלקי גופם בצורה שמצריכה טיפול רפואי ואף גורם מטעם העירייה לא עושה דבר בעניין. לטענת ההורים, מדובר בעקיצות של יתושים, חרקים וכן צרעות להן יש קינים בתוך החול. אחת האמהות: "בשבועיים האחרונים הילדים חוזרים כל יום עקוצים מהגן. לא הבנו ממה זה נובע, התקשרנו למוקד 106 ואמרו לנו שזה בטיפול, אבל בשבוע האחרון המצב רק הלך והחמיר. כל הגוף של הילדים עקוץ וזה הגיע למצב, שהילדים הולכים לגן בשיא החום עם מכנס וחולצה ארוכה". לטענת האם, מספר הורים שהגיעו לגן ויצאו לחצר ובסיור קצר, גילו שבמקום יש צרעות: "יש להן אזור מסוים שבו הן נמצאות, סמוך למגלשה וכשהתקרבנו ראינו שהן חופרות בתוך החול וכנראה מטילות את הביצים שלהן. הן נראות כמו זבובים וכנראה שכאשר הילדים מגיעים למקום, הן מנסות להגן על הקן שלהן". ההורים התקשרו פעם נוספת למוקד העירוני וגם הגננת. "בעירייה אמרו לנו, שמאחר ואנחנו נכנסים לתוך החורף והגשם בפתח, הם לא יכולים לעשות במקום הדברה. ניסינו לדעת מה הצפי ואף אחד לא ידע לתת לנו תשובה ובינתיים הילדים מעדיפים לא לצאת לחצר. גם ככה סמוך אלינו יש תמ"א והכל מלא אבק ולכלוך ועכשיו זה, זה לא מוסיף", מסבירה האם שאומרת שמבדיקה שהם עשו, לא נעשה בתחילת השנה במקום סינון של החול. "ההורים ממש מיואשים ואף חושבים להשבית את הגן ביום שישי, במידה ולא נקבל פתרונות בדחיפות", היא מסכמת.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "כבר בשבוע שעבר ניתנה הנחייה לגננת הגן להזמין הדברה פרטית על חשבון הרשות. אגף גני ילדים ימשיך לעקוב אחר הביצוע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר