אליאן ימיני, ניראל שחר, ראובן טגניה, תומר יצחק, שלי פליס צילום לשכת דובר העירייה
אליאן ימיני, ניראל שחר, ראובן טגניה, תומר יצחק, שלי פליס צילום לשכת דובר העירייה

ב-26 בחודש בחירות ליו"ר מועצת הנוער בפתח תקוה. הכירו את המועמדים

בפתח תקוה מצביעים בבחירות כל התלמידים בחטיבות ובתיכונים. בבחירות הקודמות הצביעו כ-8,500 תלמידים, שהיו 60 אחוז מבעלי זכות הבחירה

פורסם בתאריך: 5.12.18 10:19

ב-26 בדצמבר יתקיימו זו השנה השלישית בחירות כלליות לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית בעיר. בפתח תקוה, להבדיל מערים אחרות, מתקיימות הבחירות בהצבעה אינטרנטית, ב-30 קלפיות ממוחשבות הפזורות בבתי הספר בשעות הבוקר ובאגף חברה, נוער וצעירים משעות אחר הצהרים ועד הערב. בכל בית ספר מוקצה חדר מחשבים שמהווה את מקום הקלפי, בו יושבים ועדות הבחירות הבית ספריות לצד עובד מאגף הנוער, זאת על מנת לשמור על טוהר הבחירות. בפתח תקוה משתתפים כל התלמידים בבחירות ושבועות לפני כן מתנהל קמפיין של המתמודדים. בבחירות ישתתפו כל תלמידי החטיבות והתיכונים בעיר.

גיא אליהו מנהל אגף חברה נוער וצעירים, מסביר: ״מדובר בתהליך דמוקרטי עם התנסות חווייתית של המתמודדים ושל כל בני הנוער המשתתפים בתהליך הבחירה. פתח תקוה היא הרשות היחידה בארץ שמקיימת בחירות בהן כל התלמידים שותפים פעילים. בשנה שעברה הצביעו כ-8,500 בני נוער שמהווים כ-60 אחוז מבעלי זכות הבחירה. השנה בגלל ריבוי המתמודדים והפיכת התפקיד לנחשק, אנו מאמינים שמספר הבוחרים יגדל״.

רפי דהן המשנה לראש העיר וראש אגף חברה ונוער: ״בימים אלה הדמוקרטיה בקרב המנהיגות הצעירה של פתח תקוה בשיאה. אני קורא לכל תלמידי העיר להשתתף ולקחת חלק פעיל בבחירות, כי זהו הסיפור הדמוקרטי שלכם. אתם אלה שתבחרו הנהגה שתשפיע על סדר היום של הנוער בבתי הספר ובקהילה. הנהגת הנוער שתבחר תקבל מראש העיר וממני את הגיבוי והתמיכה המלאים לממש תכניות לקידום הנוער בעיר, כי הנוער הוא במרכז העניינים״.
השנה הגישו את מועמדותם חמישה תלמידים בני 15-18, מבתי ספר שונים בעיר:

שלי פליס, בת 16, לומדת בתיכון יצחק שמיר וחברה במועצת הנוער העירונית זו השנה השנייה.

אליאן ימיני, בת 17, לומדת בכיתה י"ב בתיכון בן גוריון. מייצגת במועצה את המש"צים שהוא ארגון נוער ממשרד החינוך.

ניראל שחר בן 15, לומד בכיתה י' בתיכון מעיין, מדריך בתנועת הנוער "בני עקיבא" ומייצג את מרכז הנוער "גלים" במועצה.

ראובן טגניה, 18, לומד בתיכון אמי"ת אלירז, מכהן כיו"ר המועצה בבית הספר וחבר במועצת התלמידים של פתח תקוה ובמועצת התלמידים והנוער הארצית.

תומר יצחק, בן 15, לומד בכיתה י' בתיכון אחד העם. שנה רביעית פעיל במועצות השונות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר