צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

הסעות החינוך המיוחד: נסיעה של חמש דקות נמשכת חצי שעה

אמו של ילד שנוסע מגן באם המושבות לצהרון בנווה גן מספרת שהנסיעה נמשכת חצי שעה והילד מגיע לצהרון לאחר ארוחת הצהרים

פורסם בתאריך: 27.12.18 09:11

נושא ההסעות בחינוך המיוחד, מסרב לרדת מסדר היום. אמא לילד בן חמש, שנמצא בגן בשכונת אם המושבות ואמור להגיע לצהרון בשכונת נווה גן, מספרת שנסיעה של חמש דקות, לוקחת מידי יום בין חצי שעה לארבעים דקות, בגלל הימשכות הנסיעה, הילד מגיע לצהרון לאחר שהילדים מסיימים לאכול ארוחת צהריים והפעילות מתחילה.
האם פנתה לראש העיר רמי גרינברג ולטענתה, הוא הבטיח לבדוק את הנושא, אך טרם קיבלה התייחסות. "הבן שלי הוא בן חמש והוא נמצא בגן שפתי של החינוך המיוחד. מידי יום יש הסעה שאוספת אותו מהגן לצהרון, הצהרון נמצא בנווה גן והגן באם המושבות ולמרות שמדובר במרחק קצר מאוד, הוא מגיע לצהרון תמיד באיחור. הסיבה היא שהשנה החליטו לשנות את ההסעות מרכבים קטנים למיניבוס שמסיע 10 ילדים והבן שלי הוא האחרון בסבב", היא מספרת בכאב. "אני כבר לא יודעת מה לעשות והילד מאוד מתוסכל, אתמול לדוגמא הוא הגיע לקראת השעה שלוש, אחרי שכל ילדי הצהרון כבר סיימו ארוחת צהריים והוא לא היה מוכן לאכול, הוא אמר לי שהוא לא רוצה לאכול לבד ואני מבינה אותו. צריך להבין שמדובר בילדי חינוך מיוחד, קשה להם גם ככה ובטח ובטח להשתלב בקבוצה שכבר התחילה את הפעילות. לצערי זה משהו שחוזר על עצמו כל הזמן. לפני שעשו את השינוי, הם היו מגיעים בזמן, אבל עכשיו הרכב אוסף בדרך מארבעה או חמישה גנים ומוריד במספר מקומות וזה לוקח זמן ואת הילד ואותנו זה מאוד מתסכל".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "על פי קריטריון משרד החינוך התלמיד אינו זכאי להסעה. לפנים משורת הדין, הרשות קיבלה החלטה לצרף את התלמיד להסעה מאורגנת, ללא השתתפות משרד החינוך. על אף האמור, נבצע בדיקה האם ניתן לקצר את זמן הנסיעה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר