מגרש נתן יונתן
מגרש נתן יונתן

הבקשה של ועד הורי נתן יונתן מרגיזה את הוועד העירוני

ועד הורי נתן יונתן מנסה לקדם שוב את סגירת מגרש הספורט בקירות, כאשר הפעם הסיכויים טובים שהבקשה תאושר. גורם בוועד העירוני: "מי החליט שנתן יונתן קודמים?"

פורסם בתאריך: 7.2.19 10:14

ועד הורי בית הספר נתן יונתן מנסה לקדם פעם נוספת את סגירת מגרש הספורט הפתוח והפיכתו לאולם. עלות הפרויקט יכולה להגיע לשישה מיליון שקלים. לדברי הוועד מדובר בצורך קריטי לבית הספר ולשכונת אם המושבות החדשה. מדובר בקשה שנדחתה לפני כשנה, אך הפעם, לאחר הבחירות, בוועד בית הספר אופטימיים. מי שמגלים התנגדות לפרויקט הם גורמים בוועד ההורים העירוני המייצגים ועדים של בתי ספר אחרים. אותם גורמים טוענים שחלוקת התקציב צריכה להיות אחרת ויש פרויקטים אחרים שאותם אפשר לקדם. עוד הם מציינים שיש לעשות כל מהלך בשיתוף פעולה עם הוועד העירוני.
ביוני שנה שעברה שלח ועד הורי בית הספר נתן יונתן מכתב לראש העיר איציק ברוורמן בדרישה לקרות לסגור בקירות את מגרש הספורט, שכיום יש בו גג בלבד, מאחר וחצר בית הספר קטנה ואין בבית הספר שטחי כינוס לקיום אירועים, או לבנות אולם במקום המגרש הפתוח. על פי הצפי, העלות יכולה לנוע בין שני מיליון שקלים להקמת הקירות, ועד שישה מיליון שקלים לבניית אולם. הבקשה נדחתה.
עתה פנה הוועד שוב עם אותה בקשה. גורם בוועד העירוני אמר: "וועד ההורים מיפה יחד עם צוות מינהל החינוך את בתי הספר בעיר והם החליטו איזה בתי ספר אמורים לעבור שיפוץ ואיזה לא, ועכשיו זה עלול להשתנות. ממה שידוע לנו לנתן יונתן אין בכלל פרוגרמה לאולם ספורט". גורם אחר: "אנחנו מבינים שזה לא אמור לצאת מתוך התקציב הכללי של השיפוצים, אלא להיות תב"ר נפרד, אבל מי החליט שדווקא נתן יונתן קודמים? אולי יש צורך בבניית אולם בבית ספר אחר או בניית חדרי לימוד? ההחלטה צריכה להיות משותפת יחד עם הוועד העירוני".
יו"ר ועד הורי נתן יונתן, לירון גולדברג, אמר: "לאחר שנים רבות וארוכות בהן לא ניתן פתרון הולם לכ-900 תלמידי בית הספר נתן יונתן, תלמידי, הורי וצוות בית הספר מברכים את עו"ד רמי גרינברג, ראש העיר על החלטתו והנחייתו את הגורמים המקצועיים למצוא פתרון נכון והולם לקירוי וסגירת מגרש הספורט בבית הספר".
תגובת ראש העירייה, רמי גרינברג: "בית הספר נתן יונתן הינו אחד מבתי הספר היסודיים הגדולים ביותר בעיר במונחי כמות התלמידים ואחד הצפופים ביותר מבחינת במונחי מטר פר תלמיד. במשך שנים ארוכות לא ניתן פתרון למחסור בשטחי כינוס בבית הספר ולבעיית אקוסטיקה קשה המקשה על חיי התושבים החיים סביב בית הספר שאף פנו לערכאות משפטיות כנגד העירייה. לאחר סיור שקיימתי בבית הספר יחד על ראש מנהל החינוך רון כץ, הנחתי את גורמי המקצוע לבחון חלופות לקירוי המגרש ומתן פתרון הבעיות האקוסטיות במקום על מנת שהמגרש ישמש את תלמידי בית הספר ואת ילדי קהילת אם המושבות כולה. בכוונתנו לטפל בכל ילדי העיר ולמצוא פתרונות נכונים ומקצועיים לנושאים שלא טופלו בעיר שנים רבות לשם כך בחרו בנו התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר