אילוסטרציה גן ילדים. צילום אייל טואג
אילוסטרציה גן ילדים. צילום אייל טואג

קשה להאמין: סייעות נאלצות להגיע כל חודש לעירייה לצורך דו"ח שעות עבודה

האם אנחנו בעידן טכנולוגי מתקדם או בשנת תרל"ח? לסייעות נמאס מהטרטור שכרוך בקבלת שכרן החודשי. מי שמאחרת באישור הדוח, משכורתה מתעכבת. "מדוע אי אפשר לעשות את זה במייל?" אומרת אחת הסייעות

פורסם בתאריך: 19.2.19 13:59

סייעות גני הילדים בעיר מתלוננות שמידי חודש, כאשר הן צריכות להגיש או לאסוף את דוח השעות שלהן, הן צריכות להגיע פיזית למשרדי אגף גני ילדים, להבדיל מהגננות שאת הדוח שלהן הן שולחות במחשב למשרד החינוך. עוד הן טענות שמי שמאחרת בהגשה, המשכורת שלה מתעכבת.

"לצערי, באגף גני ילדים, עדיין לא מבינים את הצורך בשינוי אופן הגשת הדוחות", אומרת סייעת באחד מגני הילדים בעיר. היא מסבירה שהן צריכות להגיע פיזית לאגף גני ילדים בסוף החודש לאסוף את דוח השעות ואחרי שהן עברו ואישרו אותו, להגיע פעם נוספת להגיש אותו. "כל בוקר כשאנחנו מגיעות לגן, אנחנו מקודדות את הקוד שלנו שמתקבל בעירייה. בסוף החודש, העירייה מוציאה דוח שעות ואנחנו צריכות לעבור עליו. במידה והיינו חולות, או הקוד לא נקלט, צריך למלא זאת ידנית", היא מסבירה.

אכן קשה להאמין שבעידן הטכנולוגי סייעות צריכות להיות מטורטרות עד לעירייה לצורך דוח שעות עבודה חודשי. "אחרי שעברנו על הטופס, צריך לגשת פעם נוספת לאגף ולהגיש אותו", מסבירה הסייעת. "הבעיה ששעות העבודה באגף גני הילדים חופפות לשעות העבודה שלנו. לא פעם סייעות רוצות להגיע בשעה שש בבוקר, להגיש את הדוח בתיבה במקום, אך מאחר והשער סגור זה לא ניתן. שעות הקבלה של האגף הן 10:00 -12:00 שאלו השעות שאנחנו עובדות. יש אפשרות רק ביום שלישי אחר הצהריים, אך לא לכולן זה נוח ויש בעיית חניה קשה. לא מובן לנו מדוע המערכת לא מתקדמת, למה לא ניתן לקבל את הדוח במייל ולהחזיר אותו במייל. זה הפך להיות סוג של טרטור, יש סייעות שמגיעות לאגף לפעמים פעמיים ושלוש, רק בשביל הדוח הזה, השומר לא תמיד משתף פעולה, הוא לא מוכן להכניס סייעות בשעה שהיא לא קבלת קהל".

מי ששמע את מצוקת הסייעות, הם חברי המועצה מסיעת הביצועיסטים, שמבקשים להעלות לסדר היום הצעה שדיווח הנוכחות של הסייעות יעשה באמצעות אפליקציה. "סייעות גני הילדים בפתח תקווה עושות עבודת קודש של ממש, ויחד עם זאת, מדהים כי בכדי שהסייעות תוכלנה לקבל את משכורתן החודשית (שגם ככה אינה גבוהה במיוחד), נאלצות הסייעות להגיע מדי חודש למשרדי העירייה בכדי להגיש את דו"ח השעות, כאילו אנו מצויים בימי ייסוד פתח תקווה, בשנת תרל"ח", נכתב במכתב לראש העיר.

תגובת דוברות העירייה: "אפליקציית הדיווח היא פתרון חדשני ויעיל שהפעלתו בנוגע לסייעות נמצא בהליכי בדיקה ולמידה. בשלב זה, הדוחות נשלחים לביתן של הסייעות ולרווחתן מוצבת תיבה מחוץ למשרדי האגף בה ניתן לשלשל את הדוחות המלאים. סייעות שמגיעות לאגף גני ילדים מקבלות את הדוח שלהן בעמדת השומר, ללא צורך בהמתנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר