מתחם גנים רחוב נקאש 10. צילום זאב שטרן
מתחם גנים רחוב נקאש 10. צילום זאב שטרן

רגעי חרדה: עובד מאתר בנייה סמוך נכנס לחצר גן ילדים

האירוע התרחש בבוקר, ולאחר שהורים שאלו אותו מספר שאלות הוא אמר שהתבלבל ועזב את המקום. בעזרת אחד האבות הוא אותר באתר בנייה סמוך, ואמר שחיפש מכולת וטעה

פורסם בתאריך: 25.2.19 17:05

הורים לילדים ממתחם הגנים ברחוב נאקש 10 בכפר גנים, טוענים שביום חמישי, לקראת השעה 8:00 בבוקר, נכנס לגן בן מיעוטים ככל הנראה מאתר בנייה סמוך. ההורים טוענים שהאיש נכנס לחצר הגן למרות שבמקום היה מאבטח. אחד ההורים שראה אותו, שאל אותו למעשיו והאם הוא מחפש משהו, לטענת ההורים, אותו עובד אמר שהוא עובד במתחם ממול ושהוא מחפש מכולת, ועזב במהירות את המקום. לדברי ההורים אחד האבות רדף אחריו ולבסוף מצא אותו באתר הבנייה. עוד הם מציינים שדיווח נמסר למשטרה ולמוקד העירייה, ולאחר בדיקה במקום נאמר להם שמדובר בעובד שנכנס בטעות למתחם.

"מדובר בסיטואציה מאוד מלחיצה", מספרת אחת האימהות, "איך שזה קרה התקשרנו לדווח למשטרה ולעירייה וכולם הגיעו למקום". לטענת ההורים המקרה שהתרחש רק מוכיח שצריך שמירה בכל הגנים ולוודא שמדובר בשומרים חמושים ובעלי ניסיון. "בקלות זה היה יכול להיות מחבל שעד שהגננת הייתה מתקשרת ומזעיקה את השומר על האופנוע, האירוע כבר היה מסתיים", אומרת האם, "מדובר במתחם של ארבעה גנים ואם השער יהיה פתוח בבוקר, כל אחד יכול להיכנס ואף אחד לא ישים לב".
אותה אם מוסיפה:"ברגע שלא יהיה שומר, כל אחד יכול להכנס ולצאת בבוקר ובצהריים, מבלי שאף אחד ישים לב. הרי מדובר במתחם של ארבעה גנים, כלומר יותר מ-100 ילדים ועל כל ילד יש הורה, אז בבוקר יש לחץ על השער וברגע שלא יהיה שומר, כל אחד יוכל בקלות להיכנס ולהכניס מה שהוא רוצה ולאו דווקא מחבל, זה יכול להיות פדופיל, גנב ומי יודע מה. לדעתי, צריך שומר בכל אחד מהגנים בעיר או לחלופין, להשאיר את השומרים הנוכחיים ולהוסיף אבטחה ניידת, אבל לא לוותר. ברגע שיבטלו את השמירה, לא יהיו גורמי הרתעה ולנו זה מרגיש כמו הפקרות על חשבון הגב של הילדים".
מאגף הביטחון נמסר שלקראת השעה 8:05 הם קיבלו הודעה שבן מיעוטים נכנס למתחם הגן ללא שהמאבטח במקום שם לב. תוך חמש דקות הגיע למקום קב"ט העירייה שתחקר את אותו אבא שרדף אחרי העובד ואשר כיוון אותו למתחם הבנייה, שנמצא כ-70 מטר משם. לאחר שיחה עם מנהל העבודה, זיהוי הפועל ובקשה שלא יעזוב את המתחם עד שתגיע הניידת, תוחקר גם המאבטח שלפי בדיקת הקב"ט לא פעל על פי ההנחיות ולאור כך, סיים את עבודתו בפתח תקווה. כעבור מספר דקות, הגיעה למקום ניידת משטרה, שתשאלה את הפועל שטען שהוא חיפש מכולת והתבלבל. באגף הביטחון מוסיפים שהם מתגברים את אזור המתחם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמיאל

    מגיע לכם תמשיכו להעסיק מחבלים תמשיכו להביא אותם מהכפרים איכס

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר