תלמידי יצחק שמיר אמיל דיסקין ואריאל זרצקי
תלמידי יצחק שמיר אמיל דיסקין ואריאל זרצקי

כבוד: שני תלמידים מפתח תקוה פיתחו מערכת שמכינה את הממ"ד בהתראה קצרה

התלמידים אמיל דיסקין ואריאל זרצקי פיתחו מערכת חכמה שמכינה את ממ"ד לכניסת המשפחה במקרה של התראה. פרס יוקרתי הוענק להם בתחרות "מדענים ומפתחים צעירים"

פורסם בתאריך: 14.3.19 16:25

תלמידי תיכון יצחק שמיר, אמיל דיסקין ואריאל זרצקי, בהנחיית ד"ר דפנה זליג, אשר יצרו את מערכת "ממ"ד חכם", זכו בציון לשבח בתחרות היוקרתית "מדענים ומפתחים צעירים" שנערכה בשבוע שעבר בירושלים.
התחרות נערכה בניהולו של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, ובשיתוף משרד החינוך – מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע, האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים וקרן גורן-מונטי-פרארי באמצעות הקרן לירושלים. בשלב הגמר התמודדו 39 פרויקטים שנבחרו מתוך כ-220 פרויקטים שהוגשו לתחרות מכל הארץ. התחרות נערכת זו השנה ה-22 והמתמודדים הם בגילאי 15-21 שמתחרים במגוון תחומי המדע, החברה, הבריאות, הסביבה והטכנולוגיה. האירוע נערך במסגרת השבוע הלאומי למדע החל סמוך ליום הולדתו של אלברט איינשטיין.

תלמידי יצחק שמיר זכו בציון לשבח על המערכת אותה פיתחו במסגרת פרויקט סיום במגמה המדעית הנדסית. המערכת משפרת את ההתגוננות בעת ירי טילים ומונעת פציעות הדף. היא מופעלת אוטומטית על ידי התראה הנלקחת מאתר פיקוד העורף וללא מעורבות אדם, סוגרת את חלון ההדף ומכינה את הממ"ד לכניסת הדיירים. המערכת מדליקה את התאורה ואת המזגן בחדר וכוללת מערכת לזיהוי מכשולים בסגירת החלון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר