גלויה לעיר. צילום לשכת דובר העירייה
גלויה לעיר. צילום לשכת דובר העירייה

כך נראית פתח תקוה בעיניהם של תלמידי כיתות ד'

במסגרת שבוע החינוך התקיים אירוע הסיכום של פרויקט של פרויקט גלויה לעיר, בו לקחו חלק 354 תלמידים שחקרו את משמעות שם הרחוב שלהם וצילמו אותו אותו לתערוכה מיוחדת

פורסם בתאריך: 15.4.19 10:29

אירוע סיכום לפרויקט "גלויה לעיר" התקיים בקריית המוזיאונים. "גלויה לעיר" הוא פרויקט פרי יוזמתו של מוזיאון ראשונים ובשיתוף פעולה עם אגף חינוך יסודי ואגף חינוך מיוחד בעירייה. הפרויקט האמנותי מכוון לתלמידי כיתות ד' בעיר במסגרת הנושא "פתח תקוה עירי" שנלמד בכל השכבה. במסגרת הלימודים מעצבים הילדים גלויה שמבטאת חיבור ושייכות לעיר ולמורשת ההיסטורית שלה ולאנשיה והשנה עסקו התלמידים בצילומי רחוב.

בפרויקט לקחו חלקו 354 תלמידים מ-31 בתי ספר בעיר שייצאו לרחובות, חקרו את משמעות שם הרחוב שלהם והתבוננו בסביבה המוכרת להם. באמצעות הטלפונים הניידים שלהם צילמו את המקום בו הם מתגוררים. תערוכת הגלויות היא אוסף של תצלומי רחוב המתמקדים במבנים, בבני אדם בעיר, בתנועה שבה, בחי ובצומח, כל זאת מנקודת מבטם של הילדים.

באירוע, שהתקיים במסגרת שבוע החינוך, השתתפו רון כץ מ"מ ראש העיר וראש מינהל חינוך, ענת זנזורי ראש מינהל תרבות, דרורית גור אריה – מנהלת מינהל תרבות וקריית המוזיאונים, רמי הופנברג, סמנכ"ל לחינוך ולקהילה ומנהל אגף החינוך, סיגלית הלל יאראק מנהלת אגף חינוך יסודי ועמוס תמם מנהל אגף חינוך מיוחד. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "הלמידה החווייתית של התלמידים את העיר במסגרת הנושא "פתח תקוה עירי" מעודדת התבוננות בדרך אחרת על עיר מגוריהם, אם המושבות – פתח תקוה. אני גאה ביצירתיות של הילדים ובלמידה הייחודית בתי הספר".

התערוכה מוצגת ברחבת קריית המוזיאונים עד לתאריך ה-6.5.19.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר