יצחק שמיר- צילום רועי פן
בית הספר יצחק שמיר. צילום רועי פן

התפתחות דרמטית נוספת ביצחק שמיר: מנהלת בית הספר התפטרה

נמשכת הדרמה בבית הספר השש שנתי: מנהלת בית הספר, אמירה רוזין, הודיעה שהיא מסיימת את עבודתה בסוף השנה. כל זה קורה במהלך מחאה של הורים שתכננו להפגין מחר מול בניין העירייה, ולאחר התפטרות של מנהלת החטיבה

פורסם בתאריך: 14.5.19 15:49

עדכון אחרון: 10.6.19 09:00

מנהלת בית הספר השש שנתי יצחק שמיר, אמירה רוזין, הודיעה היום, יום שלישי, לצוות בית הספר, שהיא מסיימת את תפקידה בסוף השנה הנוכחית. בהודעה שהוציאה העירייה בנושא נכתב 'מנהלת בית הספר השש שנתי, יצחק שמיר, תסיים בסוף השנה את תפקידה לבקשתה ובהסכמת מינהל החינוך. מינהל החינוך העירוני מודה למנהלת, אמירה רוזין, על עבודתה ותרומתה המסורה והחשובה בבניית בית הספר הצומח ועיצובו".
זהו שיאה של דרמה שנמשכת בבית הספר כבר כחודשיים. כזכור, בחודש אפריל השנה, השביתו פעמיים תלמידי שכבת י' בתיכון את הלימודים. פעם אחת לאחר  שמנהלת בית הספר הודיעה לשלושה מורים שהם לא ממשיכים ללמד בשנת הלימודים הבאה והזיזה את אחת המחנכות מחינוך כיתה לתפקיד של מורה מקצועית בלבד. ובפעם הראשונה כאשר המנהלת הודיעה על הפסקת העסקתו של רכז השכבה שהתלמידים מאוד אוהבים ומעריכים.

בנוסף לכך, סגנית המנהלת ומנהלת החטיבה התפטרה לאחרונה, מה שטילטל עוד יותר את בית הספר. ההורים טענו לאורך כל הדרך שבית הספר זקוק לשינוי. עוד הם ציינו שהם מרגישים שלא מקשיבים להם, שבית הספר איבד את היציבות שלו ודרשו את החלפת המנהלת. ביום ראשון תכננו הורי החטיבה והתיכון לקיים הפגנה מול אך היא נדחתה ליום רביעי ועתה מן הסתם, תבוטל. לא ברור עתה מה יעלה בגורלם של המורים ורכז השכבה שפוטרו, דברים שכנראה יתבררו בהמשך.
במינהל החינוך ציינו שעד סוף השנה, רוזין היא מנהלת בית ספר, שכל ההחלטות הפדגוגיות כולל ענייני מורים הם בסמכותה ובאחריותה והם מגבים את כל ההחלטות שלה בעניין. עד ציינו כי במקביל ייצאו שני מכרזים – אחד לניהול חטיבת הביניים על ידי משרד החינוך והשני לניהול התיכון ובית הספר כולו על ידי הרשות והם יעשו כמיטב יכולתם למצוא את האנשים המתאימים.
עדי שי – יו"ר הנהגת הנהגת הורי התיכון ולימור אדרי, יו"ר הנהגת הורי החטיבה, מסרו: "עם הודעתה של מנהלת בית הספר השש שנתי יצחק שמיר, הגב' אמירה רוזין, על סיום תפקידה בסוף השנה הנוכחית, אנו, חברי הנהגת ההורים המרכזית ובשם כלל הורי ותלמידי התיכון, מודים לה על פועלה ותרומתה להקמת בית הספר שבצמיחה ומאחלים לה הצלחה בהמשך. כולנו תקווה כי הגורמים הרלוונטיים ישכילו למצוא מחליף/ה ראוי/ אשר יובילו את בית הספר להצלחות והישגים.
את תגובת מנהלת בית הספר לא ניתן היה להשיג.

מורי בית הספר כתבו מכתב פרידה חם ומפרגן להמנהלת:

לאמירה רוזין מנהלתנו היקרה!
אנחנו מסיימים מסע חינוכי משותף בן ארבע שנים, שאותו התחלת כמעט שנה קודם..
לא פשוט שכך נגדעה הדרך ועוד יותר לא פשוט לסכם.
אנחנו רוצים להודות לך על כל מה שהיית עבורנו: מדריכה, מייעצת, תומכת, מובילה ומעל הכל נותנת אמון. השכלת את כולנו, ולימדת אותנו לבחור בשביל החינוך הנכון ולדבוק בדרך.
לימדת אותנו לעשות הכל בדרך תרבותית ולנהוג בכבוד כלפי כל אחד ובעיקר כלפי התלמידים.
צר לנו כי בחרת לסיים את תפקידך ובכל זאת מכבדים את החלטתך שלא לסטות מהאג'נדה החינוכית שלך גם אם היו שלא הסכימו איתה.
אנחנו מאחלים לך להמשיך בדרכך הלאה בהצלחה ובנעימות. מקווים שנשכיל להמשיך את דרכך ולהשלים את המלאכה שהתחלת בה.
מעריכים ומוקרים:
מורי תיכון "יצחק שמיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Adam

    מצער, כתלמיד כיתה י"ב בבית ספר הזה ראיתי במשך כל שנות הלימוד שלי במוסד כיצד אמירה ניסתה ודאגה לתלמידיה. למרות שלא הסכמתי עם כל דבר שנעשה, ידעתי שזה נעשה במחשבה רבה למען התלמידים. ועם כל הקושי יכולתי לדבר ולהישמע, עם המנהלת ועם מורים האחרים ואין לי ספק שזה בין היתר היה בזכותה. במהלך השנים כתלמיד הרגשתי שקולי נשמע במוסד עד כמה שאפשר.
    מאכזב מאוד לראות שקבוצה של הורים שאמנם באה ממקום טוב, לעזור לילדיהם, תוקפת בצורה כה חריפה אדם שסך הכל עשה את מה שעשה למען התלמידים, כאיש מקצוע שמבין בדבים האלו. והכי מאכזב שבסופו של דבר קבוצת ההורים הזו גורמת לאי סדר, בלבול וכמובן דאגה בקרב התלמידים, אותו דבר שהם כיביכול ניסו למנוע,סך הכל יותר כאוס.
    אני ממש מקווה שגורל הבית ספר יהיה טוב למרות הכל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר