מבצע דקל 2, צילום באדיבות התושבים
מבצע דקל 2, צילום באדיבות התושבים

"האסון בפתח". המשאיות נוסעות לאתר הבנייה בשביל בו הולכים הילדים לבית הספר

בסמוך לרחוב מבצע דקל 2 בנווה גן יש אתר בנייה. המשאיות נכנסות בשביל גישה בו הולכים ילדים רבים לבתי הספר ולגנים

פורסם בתאריך: 20.5.19 19:46

הורים תושבי שכונת נווה גן, מספרים שסמוך למבצע דקל 2 התחילו לבנות בניין חדש והמשאיות נכנסות לאתר הבנייה בנסיעה לאחור דרך השביל שמוביל לבית הספר והגנים, בזמן שהילדים הולכים בבוקר למוסדות החינוך. הבוקר העלה אחד התושבים פוסט בדף הפייסבוק של השכונה עם תמונה שבה רואים את המשאית נכנסת לאתר והילדים חוצים את המדרכה ממש בסמוך אליה. "יש במקום שביל הליכה של הילדים לבתי הספר ומהצד יש כניסה לאתר של המשאיות", הוא מספר. "בבוקר אני רואה את הילדים חוצים ואת המשאיות נוסעות וזו סכנה מאוד גדולה", הוא אומר. "האסון בפתח וחייבים למנוע את זה כמה שיותר מהר".

מדובר בדרך בה הולכים התלמידים לבתי הספר הסמוכים עוזי חיטמן ואריק איינשטין ולגנים הסמוכים. "זה נתיב שעד עכשיו לא נסעו בו כלי רכב", מסביר רועי פן, תושב השכונה וחבר מועצת העיר, "כבר לפני מספר חודשים התרעתי שצריך פתרון אחר לאתר הבניה הזה. בספטמבר אמורים להיפתח במקום שמונה מעונות יום ולכן פניתי למינהל הנדסה בעירייה על מנת לקדם את כביש הגישה והחנייה עבור ההורים אבל במקום לקדם את זה נתנו לקבלן את השטח ועכשיו משאיות כפולות נוסעות בסמוך לילדים. אם לא ישנו מיד את הכניסה לאתר כך שתהיה ממבצע דקל 4 אז המצב הבטיחותי לא ישתפר יותר מידי, ובנוסף – מספטמבר מאות הורים שיגיעו למעונות מידי בוקר יסבלו ויגרמו סבל לבניינים הסמוכים".
תגובת דוברות העירייה: "הנושא בטיפול אגף פיקוח על הבניה שעובד בשיתוף פעולה מול התושבים, אנו עושים מאמצים על מנת להקל על התושבים. ניתנו הנחיות לבטיחות, ונתלה שילוט לרבות זמני הפסקת עבודה למעבר בטוח להולכי רגל בשעות ההגעה לבית ספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר