נשף, העימותים אתמול. צילום דורון שקד, צילום אילוסטרציה פבל טולצ'ינסקי

נשף חצות: יותר ממחצית מתלמידי ברנר נתקעו אתמול בפקקים ובהפגנות

תלמידים שנסעו ברכבים פרטיים או בלימוזינות הגיעו בזמן, התלמידים שנסעו באוטובוסים נתקעו בפקקים. חלק מהאטרקציות היו פעמיים, הפתיחה הרשמית הייתה לאחר חצות. אחת המארגנות: "בסופו של דבר שכחנו שהיו איחורים והיה כיף"

פורסם בתאריך: 3.7.19 16:49

הפקקים הרבים שנוצרו אתמול בכבישים מרכזיים בארץ בשל מחאת יוצאי אתיופיה, נאלצו מארגני נשף הסיום של תיכון ברנר לדחות חלק מהאטרקציות המתוכננות או לבצע אותן פעמיים במהלך האירוע שהתקיים באולם יערה בקיסריה. זאת משום שתלמידים רבים נתקעו בדרך והגיעו באיחור רב לאולם בו התקיים הנשף. ההגעה של התלמידים התחלקה לשניים: חלק הגיעו באופן פרטי, ברכבים או לימוזינות, ואילו חלק הגיעו באוטובוסים שנשכרו במיוחד לתורך כך. בעוד שהרכבים הפרטיים והלימוזינות הצליחו לפלס דרכם בפקקים לאולם ולהגיע בשעה סבירה, האוטובוסים התעכבו בפקקים, וחלק מהם הגיעו רק סמוך לחצות, מה שגרר עיכובים ושינויי לוחות זמנים.
אחת המארגנות של הנשף סיפרה למלאבס: "חלק מהתלמידים באו בלימוזינות או ברכבים אחרים, וחלק בהסעות מאורגנות. מי שבא בלימוזינה נסע בדרך אחרת מאלו של הכבישים שהיו חסומים. האוטובוסים לעומת זאת נסעו דרך הפקקים, והם נתקעו בפקק באזור כפר יונה למשך שעה וחצי בערך. דיברנו עם המפיק והזזנו את כל האירוע לשעה חצות וחצי. מעבר לכך אטרקציות נכנסו פעמיים כדי שכולם יוכלו ליהנות, כמו למשל השטיח האדום בכניסה, שרצינו שגם מי שהגיע באיחור יוכל לצעוד עליו. רצינו לשחות עוד את תחילת האירוע, כך שיסתיים לאחר השעה ארבע לפנות בוקר, אבל זה לא התאפשר מצד האולם ומצד הספקים".
הנשף החל ללא מרבית התלמידים שהיו עדיין בדרכים. אותה תלמידה מספרת על הרגעים הראשונים של הנשף: "בהתחלה היו ממש חצי מהתלמידים, כי רק מי שהגיע באופן פרטי או בלימוזינות הצליחו להגיע. קבלת הפנים החלה בשעה 22:30, וקצת לאחר השעה 23:00 הגיע האוטובוס הראשון ולאחר מכן בהמשך הגיעו היתר. בהתחלה אנו בתור מארגנות חששנו שהתלמידים לא יצליחו להגיע, אך אחרי שכולם הגיעו היה לנו נשף ממש כיף. אנשים נהנו, ובסופו של דבר שכחנו בכלל שהיו איחורים. הגיעו כ-230 תלמידים ובמהלך הערב עשינו טקס אוסקר והיו עוד אטרקציות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר