רון זיו,רוית גטינו, ויויאן אקשטיין, טלי תשובה פארי. צילום: פרטי
רון זיו,רוית גטינו, ויויאן אקשטיין, טלי תשובה פארי. צילום: פרטי

בהצלחה: שלוש מנהלות ומנהל אחד מונו לבתי הספר היסודיים בעיר

ויויאן אקשטיין מונתה כמנהלת "חיים חפר", רוית גטניו תנהל את "דבורה עומר", טלי תשובה פארי את "אמיר" ורון זיו את "הוברמן". ראש העיר: "אין לי ספק כי הם יצעידו את בתי הספר לחדשנות וקידמה"

פורסם בתאריך: 8.7.19 13:53

מנהלות חדשות מונו לבתי הספר היסודיים "חיים חפר", "דבורה עומר" ו"אמיר", ומנהל חדש מונה לבית הספר היסודי "הוברמן".

לבית הספר היסודי "חיים חפר" מונתה ויויאן אקשטיין. היא בעלת תואר ראשון בחינוך, בהתמחות חינוך מיוחד ובעלת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב. יש לה ותק של 17 שנים במערכת החינוך במחוז תל אביב. לאורך השנים שימשה במגוון רחב של תפקידים חינוכיים וניהוליים. בתפקידה האחרון כיהנה שמונה שנים כמנהלת בית ספר יסודי "צהלה" בתל אביב. לפני כן, חינכה כתות של החינוך המיוחד בבתי ספר רגילים במסגרת מתי"א רמת גן.

ויויאן אקשטיין. צילום פרטי

רוית גטניו שנבחרה לנהל את בית הספר היסודי "דבורה עומר", היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה. לגטניו 17 שנות ניסיון כאשת חינוך אשר בהן שימשה בתפקידי חינוך מגוונים בין היתר מדריכה פדגוגית בתכנית מרום, ומדריכה מחוזית של מחוז תל אביב בניהול עצמי.

רוית גטינו. צילום פרטי

טלי תשובה פארי נבחרה לנהל את בית הספר היסודי "אמיר". היא בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי ומנהל מערכות חינוך ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן. בוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה. לתשובה פארי 10 שנות ניסיון בהן מלאה תפקידים רבים ביניהם מנהלת בית ספר "אביב" בתל אביב, מנהלת חטיבה צעירה, סגנית מנהלת ורכזת תקשוב.

טלי תשובה פארי. צילום פרטי

כמו כן, מונה רון זיו לנהל את בית הספר היסודי "הוברמן". הוא בעל תואר ראשון להוראה ממכללת דוד ילין לחינוך ובעל תואר שני במינהל ומנהיגות חינוכית מאוניברסיטת תל אביב. יש לו ותק של 12 שנים במערכת החינוכית ולאורך השנים כיהן כממלא מקום מנהלת בחטיבת ביניים ברמת השרון, מנהל בית ספר יסודי וחטיבת ביניים בגבעתיים והוא מגיע לתפקיד כעת לאחר שנתיים של לימודים בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית.

רון זיו. צילום פרטי

בעירייה בירכו על המינויים החדשים. "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהמובילות בישראל ואנו מצעידים אותה קדימה כל העת", אומר ראש העיר רמי גרינברג, "אני שמח על בחירת המנהלות והמנהל החדשים ואין לי ספק כי הם יצעידו את בתי הספר לחדשנות וקידמה, תוך הקשבה ושיח עם הצוות, ההורים והתלמידים. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בבתי הספר, במבנים ראויים, חללי למידה חדשניים, ציוד מתקדם וצוות איכותי. אני מאחל לכולם הצלחה רבה בתפקידם החדש והמאתגר".

ממלא מקום ראש העיר וראש מינהל החינוך, רון כץ, ציין: "נמשיך להצעיד את מערכת החינוך בפתח תקוה לקידמה והישגים ופיתוח מערכת החינוך, ונמשיך לפעול למען תלמידי העיר. בקיץ הקרוב נשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ מבני חינוך ותיקים ובבניית מוסדות חינוך חדשים ונמשיך להשקיע בפיתוח צוותי החינוך ותכניות הלימוד".

הצטרפו כאן לאחת מקבוצות הוואטסאפ של מלאבס 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשעה טובה , עכשיו רק צריך לתת להם לעבוד כדי שישארו ולא יפרשו אחרי שנה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר