גן אורן. צילום באדיבות ההורים.

בעקבות פניית מלאבס: נשלחה סייעת נוספת לגן אורן

ההורים כעסו על כך שחיכו בסבלנות חודש לפגישה עם ראש העירייה, רמי גרינברג, אך הפגישה בוטלה. העירייה מסרה בתגובה: הפגישה בוטלה משיקולי לו"ז, ולאחר החגים תיקבע פגישה חדשה. הורינו על הוספת סייעת שנייה למשך חודשיים

פורסם בתאריך: 10.10.19 09:21

הורי גן הילדים אורן, גן טרום טרום חובה בשכונת אם המושבות, טוענים שראש העירייה רמי גרינברג, ביטל איתם פגישה שנקבעה לפני כחודש בנושא הוספת סייעת שנייה בגן. לטענת ההורים, הפגישה בוטלה שעות אחדות לפני הפגישה המיועדת ובשיחה נאמר להורים על ידי המזכירה בלשכתו שהפגישה מבוטלת ללא אפשרות לקבוע מועד חדש. לטענת ההורים, מדובר בזלזול בילדים ובהורים, אשר התכוננו לפגישה וציפו לקבל תשובות. בעקבות פניית ההו7רים למלאבס ופניית מלאבס לעירייה, נשלחה סייעת נוספת לגן החל מהבוקר, בשלב זה כפי שנמסר מהעירייה לחודשיים, עד שכל הילדים יהיו גמולים.
תחילת הסיפור ב-1.9, אז הסתבר להורים שבגן שלהם יש 29 ילדים וסייעת אחת וגננת אחת, דבר שלא מספיק להתנהלות השוטפת בגן. לטענת ההורים, על פי חוק משרד החינוך, סייעת נוספת בגני טרום טרום מקבלים מעל ל- 30 ילדים ולגן אורן היתה רשימת המתנה, אך משום מה בעירייה העדיפו לא לשבץ לפחות עוד ילד אחד על מנת לעמוד בתקן. עוד הם מציינים שבמצב הנוכחי לא ניתן להמשיך להתנהל בצורה הזו ולראיה ביום ראשון, הגננת לא הגיעה עקב מחלה וילדי הגן נאלצו להישאר עם סייעת אחת בלבד, עד שהגיעה מחליפה כעבור שעתיים. "לצערי, רק אם יקרה אסון יתעוררו בעירייה", אומרת אחת האימהות, "קבענו פגישה עם ראש העיר חודש מראש. בכל התקופה לא התלהמנו , לא צעקנו וחיכנו בצורה מכובדת לפגישה. הכנו את החומרים, מה הבעיות שהצוות בגן נאלץ להתמודד והקשיים ורגע לפני אנחנו מקבלים הודעה שהפגישה מבוטלת ולא ניתן לקבוע מועד אחר כי ראש העיר מאוד עמוס. זה מקומם, מכעיס ובעיקר מעליב".

והורה אחר הוסיף: "צריך להבין שהמצב בגן לא יכול להמשיך כך. יש ילדים בגן שאומנם גמולים, אבל עדיין לעיתים בורח להם וצריך לעזור להם להחליף, ברגע שהסייעת בשירותים הגננת נשארת לבד. הסייעת צריכה להכין כריכים ושוב פעם הגננת נשארת לבד עם 29 ילדים. יש לנו צוות מקסים, אבל בסיטואציה הנוכחית, הן כל הזמן צריכות להיות דרוכות, הן צריכות לתת לילדים את המענה הרגשי, להרגיע, אבל במצב הנוכחי זה לא פשוט". לטענת ההורים, לא מעט מהם ניסו לקבוע פגישה נוספת, אך הועברו מאחד לשני. "התקשרתי ללשכה של ראש העיר ואמרו לי שהוא לא פנוי והפנו אותי לראש מינהל החינוך רון כץ ושם הפנו אותנו למיכל אונגר מגני הילדים, המצב הנוכחי לא יכול להמשיך כך ואנחנו ממש אובדי עצות".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "דלתו של ראש העיר, רמי גרינברג, פתוחה לכל תושב ואוזנו קשובה לכל בעיה או טענה. סיבת ביטול הפגישה נובעת משיקולי לו"ז בלבד ולאחר החגים יקבע מועד חדש. עוד בטרם קיום הפגישה, ראש העיר הנחה על הוספת סייעת שניה בגן למשך החודשיים הקרובים שלאחריהם סביר כי רוב הילדים כבר יהיו גמולים. לצד זאת, נציין כי על פי הנחיות משרד החינוך, הרשות מחוייבת במתן סייעת שניה בגנים שבהם 30 תלמידים ומעלה. בגן אורן פחתו מספר התלמידים בסמוך לפתיחת השנה. עוד נציין כי מתוך השיחות והביקורים של הגורמים המקצועיים בעירייה אשר נעשו בגן – עולה כי בגן יש צוות מצוין ומסור שעושה עבודה מעולה מול הילדים. ללא קשר לקיום הפגישה עם ראש העיר, העירייה תמשיך לעקוב מקרוב אחר המתרחש בגן ותפעל על פי הצורך ובהתאם להנחיות משרד החינוך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר