צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

"אמא אני רעבה". לילדה בת ארבע נפל השניצל על הרצפה, אז בצהרון אמרו לה שאין עוד אחד

עוד טוענת אמה של הילדה שילדים ביקשו שניצל נוסף כי לא שבעו וקיבלו תשובה שלילית. העירייה: "בדקנו עם המפעיל שטוען שהילדה לא נותרה רעבה וקיבלה את כל מרכיבי המזון לפי המלצת דיאטנית"

פורסם בתאריך: 1.12.19 12:31

אמא לילדה בת ארבע, שנמצאת בצהרון של חברת טומשין בגן אביב בכפר גנים, מתלוננת על מחסור באוכל בצהרון. לטענת האם, ביום חמישי, היא אספה את הילדה מהצהרון והילדה אמרה לה שהיא מאוד רעבה, כי לא היה אוכל בגן. לדברי האם, כשניסתה לברר פרטים נוספים, הסתבר לה שהשניצל נפל לילדה מהצלחת וכשהיא ביקשה שניצל אחר אמרו לה שאין עוד אחד והיא נשארה ללא ארוחת צהריים. "למחרת בבוקר פניתי לסייעת", אומרת האם. "קיוויתי שמה שהילדה סיפרה לי לא נכון. שאלתי את הסייעת על מה מדובר והיא אישרה לי ואמרה לי שאכן נפל לילדה השניצל ושעם כל הכאב, לא היה לה לתת עוד אחד. היא הוסיפה ואמרה לי שהיו עוד שלושה ילדים נוספים שסיימו לאכול את השניצל שנתנו להם וכשביקשו עוד, אמרו להם שאין".

לטענת האם, נאמר לה שזה כך בשגרה. "הם מביאים לצהרון את ארוחת הצהריים בצורה מדודה ומדויקת, אחד לכל ילד, ואם רוצים תוספת, אז אין", אומרת האם. "זה לא הגיוני שילד שמבקש תוספת או שנופל לו משהו על הרצפה נשאר ללא ארוחת צהריים. בצהרון הקודם שהיה לנו, בחיים לא קרה דבר כזה, להפך, היו כמויות של אוכל בסוף היום".

לטענת האם היא פנתה אל אחת המנהלות בטומשין בנושא על מנת להבין לעומק את הדברים. "היא אמרה לי בצורה הכי קרה וברורה שזה מה שיש. שהם מספיקים אחד לילד וזה מה שילד צריך לאכול בגיל ארבע והם לא יביאו יותר ממה שהם מחויבים על פי חוק". האם פנתה במייל להנהלת טומשין ופירטה את טענותיה. המייל נשלח גם לראש העירייה רמי גרינברג, ומנהלת אגף גני הילדים, מיכל אונגר. בין היתר כתבה: "נראה לכם הגיוני שילד קטן שמבקש עוד מנת בשר צריך לשמוע תשובה שאין עוד??? איפה נשמע דבר כזה???"
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה מהאם, אנשי המקצוע ברשות בדקו לעומק את הנושא מול המפעיל שטוען מנגד כי התלמידה לא נותרה רעבה באותו היום וכן קיבלה את כל מרכיבי המזון הדרושים לה על פי המלצת דיאטנית ילדים. נציין כי הרשות עירבה כחלק מהטיפול גם דיאטנית מטעמה אשר שוחחה עם האם והסבירה לה על הכמויות הנדרשות. לצד זאת, הגורמים במינהל החינוך ימשיכו לעקוב אחר הנושא בצהרון הזה בפרט ובשאר מסגרות הצהרונים בכלל וככל שיעלה הצורך בהתערבות, הרשות לא תהסס מלפעול באופן מיידי".

מחברת טומשין נמסר: "העירייה באמצעות נציגיה, הם הגורם המוסמך להגיב בכל דבר ועניין שקורה בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אוי ואבוי!! אסון!!! זה פסיכי להפוך את זה לכתבה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר