יומן חינוך (מימין לשמאל מעלה) הדר יד לבנים ינאי כספר חיים חפר (מימין לשמאל למטה) כנס המנהיגות בכפר הנוער אמית צילום: גיתית חוזה מחול מעוף. צילום: לירון צדוק תיכון נעמת שחר החיים קליין

סיכום השבוע בבתי הספר: מה עשו כוחות הביטחון, ואיפה רקדו זומבה עם הגמלאים

וגם: התלמידים שהתארחו בתכנית הרדיו ילדודס, והתלמידים שענו לשאלות הסטודנטים. יומן החינוך של פתח תקוה

פורסם בתאריך: 20.12.19 08:04

 

1 שכבת ב' מבית הספר "חיים חפר" ציינה את סיום חודש 'מעורבות חברתית' ורתמה את קהילת בית הספר, ההורים והילדים, לאסוף בגדים חמים ומשחקים למען משפחות נזקקות. לתלמידים עזרו תלמידי כיתת נחשון מחטיבת גולדה. כל מה שנאסף נתרם לויצו פתח תקווה.

יומן חינוך חיים חפר

2 בשבוע שעבר התקיימה פעילות ספורט משותפת לתלמידי בית הספר הדר ולגמלאים ממתנ"ס עולמות. התלמידים והגמלאים נהנו מפעילות ספורט משותפת שכללה שיעור זומבה, הליכה נורדית ומשחקי כדורשת. לפעילות הוזמנו גמלאים הפעילים בחוגים השונים במתנ"ס עולמות בכפר גנים.

יומן חינוך הדר

יומן חינוך שחר החיים קליין

3 שחר החיים קליין, תלמיד כיתה ד' בבית הספר אלונים, וינאי כספר, תלמידת כיתה ד' בבית החינוך אריק איינשטיין, התארחו בתוכנית 'ילדודס עם חמי גדסי' ברדיו לב המדינה, שאירחה את ד"ר עינת הולנדר ועסקה בנושא 'ערבות הדדית'. שחר סיפר על כך שמגיל שלוש הוא עוזר לאמו לארוז סלי מזון ולחלקם לקשישים, ערירים וניצולי שואה. ינאי סיפרה על מיזם מכירת מיניאטורות שהיא פיסלה, לצורך רכישת מתנות אותן העבירה לילדים בבית חולים.

יומן חינוך תיכון נעמת

4 לכל אחד מתלמידי תיכון נעמת יש חונך אישי: מורה או מדריך שמייעץ, שומע ומסייע. במסגרת יוזמת החונכות האישית והעצמה באמנות לתלמידים מצטיינים, יצאו השבוע המורה דליה מלאך והתלמידה אסתר דבדה ל"שיטוט אמנותי" מעמיק ומקיף בעיר תל אביב. הסיור החל ברחבת התרבות בפסל התרוממות של קדישמן, בסיור אדריכלי בשדרות חן בעקבות סגנון הבאוהאוס, בחקר כיכר העיר משמעותה לחברה וגלגוליה הרבים כולל התבוננות מעמיקה בפסל חוצות האנדרטה לשואה ולגבורה, סיור במשכן לאמנויות הבמה וביקור לילי במוזיאון תל אביב.

יומן חינוך מגמת מחול במעוף, צילום לירון צדוק

5 תלמידי מגמת המחול של בית ספר מעוף לחינוך מיוחד, הוזמנו להופיע בפני סטודנטים להוראה במכללת לוינסקי. התלמידים הופיעו במסגרת יום למידה ראשון מתוך סדרת מפגשים בתכנית לחינוך מיוחד עבור סטודנטים, בנושא שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מגוונים בחינוך הרגיל. בסיום הציגה רכזת המגמה, אסנת עיואן את הנעשה בתחום המחול בבית הספר והתקיים דיון בו התלמידים ענו על שאלות של סטודנטים.

כנס המנהיגות בכפר הנוער אמית צילום גיתית חוזה

6 חברי הנהגת התלמידים בכפר הנוער אמי"ת (בלאט) ארחו כנס מנהיגות מחוזי של המנהיגות הצעירה של רשת אמי"ת במחוז מרכז. את הכנס, בו השתתפו כ-60 מתלמידי אמי"ת במחוז מרכז, הובילו נורית דוידי – רכזת מנהיגות צעירה ברשת אמי"ת בשיתוף שירלי בן יעיש – רכזת החינוך החברתי. חבר הנהגת התלמידים באמי"ת פתח תקווה, יונס אשטו, מדריך בתנועת הנוער "אניה בניה" (ביחד), הציג בפני ההנהגה הצעירה את התנועה שהוקמה על ידי בוגר הכפר ברק אברהם.

יד לבנים

7 השבוע התקיים בבית הספר יד לבנים בניהולו של אמיר פוני יום קהילה. לאורך כל שעות הבוקר, נהנו התלמידים מפעילות של כוחות הביטחון, שכללה פעילות של ניידת שיטור עירוני, ניידת תנועה, מג"ב, פעילות של זיהוי פלילי, מד"א, איחוד הצלה וכיבוי אש. בהמשך היום צפו התלמידים בהופעה של פרשים על סוסים, הופעה של חבלן המשטרה שהפעיל את הרובוט המשטרתי, צפייה בכלבן המשטרתי בפעולה וכן הופעה של תזמורת המשטרה. בבית הספר מבקשים להודות לאסף בנו, מפקד היחידה של שיטור קהילתי, למלי לוי, אמא בבית הספר ומתנדבת במדור למניעת אלימות, שיזמה את שיתוף הפעולה, ולשלומית פרויליך, יו"ר הנהגת ההורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר