גן תפוח וצאלון. צילום באדיבות ההורים

הגנים התקשורתיים יארחו לשבוע ילדים מגן אחר, ההורים מוטרדים

בשל שיפוץ דחוף בגן לולב, ילדי הגן יתארחו כשבוע בגני תפוח וצאלון, גנים תקשורתיים. ההורים: "לילדים חשוב סדר יום קבוע, אלו גנים שמיועדים לשמונה ילדים בלבד והמצב החדש עשוי ליצור בעיה"

פורסם בתאריך: 30.12.19 10:55

הורי גן תפוח וגן צאלון, גנים תקשורתיים בשכונת הדר גנים, התבשרו בימים אלה, שמיד לאחר חג החנוכה, הם יארחו אצלם בגנים את ילדי וצוות גן לולב, גן תקשורתי חדש שנפתח השנה. זאת מאחר וגן לולב עובר שיפוצים על מנת להתאים את המבנה הקיים לצרכים המיוחדים של הגן. לטענת ההורים, משך האירוח יהיה עד סיום השיפוצים ואף אחד לא עדכן אותם כמה זמן זה ייקח. עוד אומרים ההורים, שהם לא קיבלו עדכון גם לגבי סדר היום בגן, איך תהיה החלוקה בחדרי הטיפולים מבחינת השעות ולא מבינים מדוע משלבים אותם בגנים שלהם. ההורים טוענים שזה לא נכון להכניס לגן ילדים חדשים.

"קיבלנו מכתב מצוות הגנים שלאחר חנוכה הגנים יארחו את ילדי גן לולב", אומרת אמא מגן תפוח, "הגננות, שבעצמן אין להם מושג איך הדברים יתנהלו, כתבו לנו שהאירוח מצריך הערכות והכנה מוקדמת לילדים והצוותים ערוכים לשינויים בסדר יום הקבוע. כשניסינו להבין איך זה יתנהל בפועל, כי בגן לחינוך מיוחד הדגש הוא על הטיפולים וסדר יום קבוע, לא היה להם מושג". האם מסבירה שבגנים לחינוך מיוחד, יש בכל גן שמונה ילדים בלבד, גן תפוח הוא גן לגילאי טרום חובה, גן צאלון לטרום טרום חובה וגן לולב החדש הוא לילדי טרום טרום חובה. "לאורך כל שעות היום, הילדים שלנו עוברים טיפולים, יש להם סדר יום קבוע וזה כולל קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק וטיפולים נוספים. כשביקשנו לדעת איך תתנהל החלוקה החדשה, מתי יהיו הטיפולים ואיך ינהלו את מפגש הבוקר, אף אחד לא ידע לתת לנו תשובה. לטענתם מדובר בגן שמיועד במקור ל-32 ילדים ולכן לא בעיה לשלב ילדים נוספים, זה נכון בתאוריה, אבל באופו מעשי הגן עבר שיפוץ והוסיפו חדרי טיפולים והוא כבר הרבה יותר קטן. החשש שלנו ההוריםהוא  שהילדים שלנו יפגעו מכך, שזה יפריע למהלך היום של שני הגנים, שהטיפולים שלהם יפגעו. זה לשבור להם את השגרה ולגרום להם ללחץ מיותר, גם אם זה לזמן קצר".

מלשכת דובר העירייה נמסר: "בגן לולב נתגלה מפגע הדורש טיפול מיידי. חופשת החנוכה איפשרה לגורמי הרשות להתחיל את הטיפול הדרוש עוד בשבוע שעבר וזאת על מנת לסיים את העבודות בהקדם. על כן, לאחר החנוכה, גן לולב יעתיק את פעילותו למתחם גני צאלון ותפוח עד סיום הטיפול הצפוי בסופ"ש הקרוב. נציין כי הדבר נעשה בתיאום עם פיקוח משרד החינוך וכן קיים תיאום בין צוות הגננות של שלושת הגנים. גורמי החינוך ברשות ערוכים לתת מענה לכל בעיה שתעלה במהלך הימים הסופרים שבהם הגנים יאוחדו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הורה מודאג

    "שיפוץ דחוף" – מצוות הגן נמסר לנו שהם יודעים על זה הרבה זמן, אפילו חודשים…"יתארחו כשבוע" – מי אי פעם שמע על שיפוצים שהסתיימו במועד? ולמה לא מועבר הגן למבנה חלופי אחר? אין חדר פנוי אחר בשום מבנה עירוני בפתח תקווה? למה העירייה לא מגיבה על זה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר