תיכון בן גוריון, אילוסטרציה. צילומים עזרא לוי, זאב שטרן

התלמידים צילמו וניהלו מרדף: 15 זוגות אופניים חשמליים נגנבו מתיכון בן גוריון, היום נעצר חשוד

גורם בבית הספר סיפר שמדובר בכנופייה שחבריה היו מגיעים רעולי פנים, מנסרים את המנעול עם דיסק, ובורחים עם האופניים

פורסם בתאריך: 14.1.20 16:16

למעלה מ- 15 זוגות אופניים חשמליים נגנבו בשבועות האחרונים מתיכון בן גוריון בשכונת כפר גנים ג'. אחרי לא מעט תלונות עצרה המשטרה היום (שלישי) חשוד בהחזקת כלי פריצה ומעורבות בגניבות רבות. תחילת הסיפור לפני מספר שבועות, אז התחילו תלמידים להתלונן שהאופניים אותם הם קושרים בכניסה לבית הספר, סמוך לרחוב איתן לבני, נגנבים בשיטה דומה. "בתקופה האחרונה היתה תופעה של חולייה של מספר חבר'ה שמסתובבת סמוך לבית הספר וחותכת עם דיסק את השרשראות של האופניים", מספר גורם מבית הספר, "החבורה הייתה מגיעה רעולת פנים, חותכת את האופניים ובורחת. המשטרה ידעה וכולם היו מעורבים, אבל היום, קבוצה של תלמידים מבית הספר קלטה את אחד מהם כשהוא חותך את השרשרת והם צילמו אותו והתחילו לרדוף אחריו. הוא ברח לאזור אתר הבנייה הסמוך. בית הספר הודיע למשטרה שהגיעה למקום ותפסה אותו. השיא היה אתמול, אז נגנבו שלושה זוגות אופניים ביום אחד".

תיכון בן גוריון. צילום זאב שטרן

לדברי אותו גורם, התלמידים קושרים את האופניים לגדר מחוץ לבית הספר, מחוץ לטווח הראיה של השומר. "זו תופעה מדאיגה ולשמחתנו, הצליחו לתפוס אחד מהם שאולי יוביל לשאר החבורה".
מנהלת בית הספר, מיכל אפרתי, הוציאה היום להורים הודעה בנושא וכתבה: "הורים ותלמידים יקרים. בשבועות האחרונים פעלה באזור חולייה שגנבה במקום אופניים חשמליים. לשמחתי, בזכות תושייתם של התלמידים, נתפס היום הגנב. אני פונה ומבקשת מכל מי שנגנב לו כלי רכב להגיע עוד היום למשטרה ולהגיש תלונה".

יניב ודן, תלמידי כיתה י"א, שהבחינו היום בגנב סיפרו: "לקראת השעה שתיים, ראינו את הגנב סמוך לאתר הבנייה שממש צמוד לבית הספר. הוא היה עם כלי עבודה וכלים בשביל לפרוץ אופניים, כמו דיסק. הלכנו אחריו וצלמנו אותו ואחרינו באו עוד ילדים נוספים. כשהוא נכנס לאתר בנייה, הלכנו למנהלת והיא התקשרה למשטרה ותפסו אותו".

דן, תלמיד נוסף, סיפר: "אתמול לקראת השעה 14:00 סיימתי את הלימודים ואני יוצא מהשער של בית הספר וקולט שני אנשים עם מעילים, חם צוואר שמסתיר את הפנים שלהם וכובעים על הראש שלא התאימו למזג האוויר. ראיתי אותם מתעסקים עם הכידון של אחד האופניים. משהו בהם לא נראה לא הגיוני וראיתי שהם מחזיקים איזה כלי ביד והם מנסרים את המנעולים. לא התקרבתי כי חששתי מהם וצילמתי מרחוק. בשלב כלשהו התחלתי להתקדם וכמו שהם ראו אותי, הם ברחו עם שתי זוגות האופניים. הלכתי למנהלת והראיתי לה את התמונות והיא אמרה לי שהיא תטפל בכך".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "בשעה האחרונה צוות השיטור העירוני עצר חשוד בהחזקת כלי פריצה ומעורבות בגניבות רבות של אופניים חשמליים של קטינים מבית ספר בן גוריון. קב"ט ומנהלת בית הספר עודכנו וכן תוגש תלונה בנושא. נציין כי הרשות מפעילה 24 סיירי ביטחון רכובים על אופנועים אשר מסיירים לאורך שעות היום בין מוסדות החינוך בעיר וזאת לצד פעילות השיטור העירוני בכל שעות היממה. לצד פעילות השיטור העירוני, במקרי גניבות ומעשה פשיעה יש לפנות אל המשטרה בזמן אמת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוקי

    צריך לשבור לגנבים את העצמות .הבעיה שאם תשבור להם את העצמות המשטרה תעצור אותך .כך שאנחנו במילכוד אין דין ואין דיין . הפתרון למנוע מגנבים לגנוב .תחשבו צעד אחד קדימה . והמבין יבין.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר