חניה על המדרכה סמוך לחטיבת פיינשטיין
חניה על המדרכה סמוך לחטיבת פיינשטיין

סכנה לילדים: המכוניות חונות על המדרכה, התלמידים נאלצים לרדת לכביש

הורים רבים מחטיבת פיינשטיין מתלוננים על התופעה. הם דורשים להציב עמודים שימנעו חניה על המדרכה. העירייה: "הנושא הועבר למפקח תנועה"

פורסם בתאריך: 5.3.20 09:04

הורים לילדים שלומדים בחטיבת פיינשטיין, מתלוננים על כך שברחוב אליעזר פרידמן, בכניסה הסמוכה לחטיבה ליד קניון סירקין, כל בוקר חונות מכוניות על המדרכה על מנת להוריד ילדים, דבר אשר מסכן את הילדים האחרים שנאלצים לרדת בגלל זה לכביש. לטענת התושבים, מדובר בילדים רבים שמגיעים לחטיבה וכן לתיכון ברנר הצמוד ברגל מאזור עין גנים והסביבה. הם מציינים שצריך לגדר את האזור או לחלופין לשים עמודים על שפת המדרכה כדי שלא ניתן יהיה להחנות במקום ועד אז לקיים במקום סיורים ולחלק דוחות לרכבים המפריעים.

"יש לי שתי בנות שלומדות בחטיבה ומידי בוקר הן מגיעות ברגל", אומרת אחת האמהות, "בכל פעם הן מספרות לי שהמכוניות מפריעות להן לעבור והן צריכות לרדת לכביש על מנת להמשיך לצד השני. זה אזור מאוד סואן במיוחד בשעות הבוקר, הוא מלא ברכבים, אוטובוסים וגם משאיות שמגיעות לקניון הסמוך וצריך לפתור את זה לפני שיתרחש אסון". אמא אחרת מוסיפה: "ההורים מורידים את הילדים, עושים פרסה ויוצאים לכיוון כביש 40 ואני כל הזמן מפחדת שיקרה משהו".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עם הגעת התלונה, הנושא הועבר למפקח תנועה כדי לבחון פתרון אפשרי, לרבות הצבת עמודי חסימה. בנוסף, תתוגבר האכיפה במקום".

 

 

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר