הסעות. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
הסעות. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

עיריית פתח תקווה פועלת להחליף את חברת ההסעות של החינוך המיוחד

בעקבות תלונות הורים, העירייה צפויה להחליף כבר היום את החברה. ההורים: "החברה שכרה נהגי מוניות ללא אישור. כבר קרה שנהג הוריד את ילדי הצהרון ברחוב בלי לקרוא לצוות"

פורסם בתאריך: 6.9.17 08:34

החל מהיום (רביעי) אמורה להתחיל לפעול בעיר חברת הסעות חדשה לתלמידי החינוך המיוחד, כך הודיעה עיריית פתח תקווה. עד כה פעלה חברה חדשה שזכתה במכרז השנה אולם לאור תלונות הורים על בעיות קשות בהסעות, בעירייה מודים כי החברה אינה עומדת בתנאי המכרז וכי הם מודעים לבעיה ופועלים לשנות את המצב בהקדם האפשרי.

על פי טענות ההורים חברת ההסעות לקחה חברה מוניות אחרת שתעשה עבורה את העבודה ללא ידיעת העירייה. "הילדים מוסעים על ידי בסיס פנוי, הם לא מכירים את הנהגים, הנהגים לא מכירים אותם ואת הכתובת שלהם וזו רשלנות פושעת", אומר אחד ההורים.

סבתא לבת ארבע מספרת: "אני כל יום מתפללת שהכל יהיה בסדר. בהתחלה שכחו להכניס אותה לרשימה. אחר כך הכניסו אותה, אבל שכחו לקחת אותה מהגן. כשכבר לקחו אותה הנהג שם בוויז כתובת לא נכונה וכמעט הורידו אותה במקום אחר".

אם אחרת מוסיפה: "הילד שלי לומד בגן לחינוך מיוחד ואין להם צהרון. ההסעה אוספת אותם לגן אחר. השבוע הנהג הוריד אותם ונסע, הוא לא התקשר לצוות הצהרון כדי שיצאו לקחת את הילדים. רק במזל הילדים נכנסו אל הגן בכוחות עצמם".

לטענת ההורים המצב בשטח על סף קטסטרופה: הרכבים אינם מגיעים בזמן, לא אוספים את הילדים, הילדים נאלצים להמתין לעיתים זמן ממושך עד שההסעה מגיעה. ההורים טוענים גם כי ישנם מקומות שבעירייה לא ארגנו הסעות ולכן ההורים נאלצו לקחת ולהחזיר את הילדים, כך לפחות בשבוע הראשון.

ההורים מתלוננים גם על היחס שהם מקבלים מהצוות בעירייה. לדבריהם הכל נעשה בדקה התשעים ומי שסובל מכך הם הילדים וההורים. אם שבנה לומד בחינוך המיוחד והוא מאובחן על הרצף האוטיסטי, טוענת כי בימים הראשונים איש לא עדכן מראש אותם שאין הסעות לפחות עד שהילדים יתרגלו, אבל הדבר נאמר להם רק ביום הראשון ללימודים. "היינו אמורים לדעת על כך מראש ולא ביום הראשון של הלימודים ולהתחיל להתארגן ולראות איך הילדים חוזרים הביתה", היא אומרת בכעס. "מה שהכי עצוב לי זה היחס שאנחנו מקבלים. מדברים אלינו בצורה לא יפה ומזלזלת. הילדים שלנו סובלים ולאף אחד לא אכפת".

תגובת דובר העירייה חזי חקק: "אנו מודעים לבעיה ופועלים לשנות את המצב בהקדם האפשרי. החברה שזכתה במכרז לא עמדה בתנאי המכרז. אנו פועלים כרגע בדרך החוקית להחליפם מיידית בחברה אחרת. אנו דוחים מכל את התלונות על יחס מזלזל מצד העירייה ומצד מי שעונה לטלפון. אנו עושים ככל יכולתנו לפתור את הבעיות בתבונה וברגישות הנדרשת. נכון להיום, כל התלמידים הוסעו והגיעו לבתיה"ס ויוחזרו גם כן. החל מיום רביעי תוחלף החברה בחברה החדשה. יובהר כי לרשות המקומית אין התקשרות עם גט טקסי".

הירשמו עכשיו לקבלת עדכונים על הנושאים שמעניינים אתכם

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר