גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג
גן ילדים לגן המצולם אין קשר לכתבה צילום אייל טואג

הפתעה רעה להורים: צהרוני העירייה וחוגי מקפת גבו תשלום מלא עבור מרץ למרות שהפעילות הופסקה ב-15

העירייה בתגובה: "בחלק ניכר ממרץ המסגרות פעלו ולכן הצהרונים העבירו את התשלום השוטף לספקים, לעובדים וכו'. ככל הנראה הימים יוחזרו במהלך החופש הגדול. התשלומים עבור אפריל בוטלו"

פורסם בתאריך: 2.4.20 09:09

הורים שילדיהם נמצאים בצהרוני העירייה (בתי ספר וגנים) מציינים בכעס ובאכזבה שהעירייה והמפעילים שעובדים איתה, גבו תשלום מלא עבור חודש מרץ, ואין כוונה להחזיר להם את החלק היחסי, למרות שבפועל הצהרונים הפסיקו לפעול החל מ- 15.3. לטענת ההורים, ערים רבות החליטו כן להחזיר להורים את התשלום, אך מי שפנה בפתח תקוה לעירייה, נאמר לו כי הצהרון כבר שילם לספקים את התשלומים. לטענת ההורים, בימים אלה מרבית ההורים יושבים בבית וכל תשלום כזה משמעותי.

תלונות דומות ניתן לשמוע גם מהורים של ילדים שרשומים לחוגים של מקפת, גם שם נגבה תשלום מלא עבור מרץ, למרות שבפועל לא הייתה פעילות בחצי מהחודש. "פניתי לראש העיר על מנת להבין מה קורה לגבי תשלום חצי מחודש מרץ לגבי הצהרון של הילד שלי בגן והתשובה שלו הייתה שהם לא גובים עבור חודש אפריל, אבל מרץ כבר שילמו לספקים ולעובדים ולכן זה לא אפשרי", מציינת תושבת העיר. "אם בתמ"ת החזירו ואני יודעת על הרבה ערים מסביב שהחזירו, לא מובן לי למה בפתח תקווה זה לא כך. צריך להבין שרבים מאיתנו לא עובדים והכסף הזה יכול לעזור לנו ברכישת אוכל לילדים". אמא אחרת מוסיפה: "אני פניתי גם לגבי הצהרון של הבת שלי וגם לגבי החוג במקפת ובשניהם לא קיבלתי תשובה. למי שיש יותר מילד אחד, זה מאוד משמעותי. אף אחד לא מעדכן אותנו מה הם מתכננים לעשות בעתיד, האם נקבל החזר או לחלופין יקזזו לנו בחוגים, כרגע קבלנו תשובה שעל אפריל לא גובים וזה הכל".
מלשכת דובר העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה, הינה בין הרשויות הראשונות אשר ביטלה בפועל את תשלומי הצהרונים בכל המסגרות החל מחודש אפריל. באשר לחודש מרץ, בחלק ניכר ממנו – המסגרות פעלו כסידרן ועל כן הצהרונים העבירו את התשלום השוטף עליו התחייבו לספקים, לעובדים וכו'. התשלום עבור מרץ נגבה בתחילת החודש. לכן, בניגוד לאפריל, את התשלום על חודש מרץ היה הרבה יותר קשה לבטל וככל הנראה הימים יוחזרו בתחילת החופש הגדול. קושי זה קיים במרבית הרשויות בישראל. נוסיף כי במסגרת ההערכות הכלכלית של המדינה לנוכח המשבר, מסתמן שרוב משאבי הסיוע יילקחו מהרשויות המקומיות. מה שיציב את הרשויות במצב כלכלי בעייתי שעשוי לפגוע במתן השירותים לתושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הרוזן

    הורים צריכים להתאגד כדי להגיש תביעה יצוגית נגד הרשויות על תשלום על זמן שלא נתנו שירות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש לא בסדר יכלו לקזז את החלקים שכן היו ניתנים לקיזוז . אני עבדתי עד ה15 במרס וקיבלתי חצי משכורת

  3. הורה

    ממתח משכורות משולמות מראש? זה פשוט שקר. גם לספקים, תמיד משולם לאחר סוף חודש ולרוב בשוטף 30 ויותר. אז הניצוק הוא פשוט שקר שמניח שהתושבי0 מטומטמים.

  4. לא משנה

    חוצפה כזאת לא ראיתי! לא עבדו גם 3 ימים בפורים!
    למה בשביל 8 ימים גובים עבור חודש מלא. צריכים לבוא לקראת ההורים! איזה ספקים בדיוק עבדו מה 15.3

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר