צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

כמה ימים תלמד כל שכבה בבתי הספר בפתח תקוה? פורסם מתווה החזרה ללימודים בעיר

תלמידי ומורי כיתות א'-ד' חוזרים ביום ראשון לבתי הספר והיום בצהרים פרסמה העירייה את המתווה בפתח תקוה. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 29.10.20 14:22

על פי מתווה אותו פרסמה היום (חמישי) עיריית פתח תקווה, כיתות א'-ג' יחזרו ללמידה החל מיום ראשון הקרוב לחמישה ימים בין השעות 8:00-12:45 בחלוקה לקפסולות של עד 20 תלמידים. תלמידי שכבת ד', ילמדו בבית הספר ארבעה ימים בשבוע בקפסולות של עד 20 תלמידים בין השעות 08:00-12:45 וכן יום נוסף מרחוק. תלמידי כיתות ה'- ו' ימשיכו בלמידה מרחוק במשך חמישה ימים, זאת מאחר וטרם אושר מתווה עבורם בקבינט הקורונה.

עוד נמסר לגבי הצהרונים, כי על פי המתווה שהוחלט ע"י משרד החינוך, התלמידים ישהו באותה כיתה אורגנית שעמה שהו בשעות הלימודים. לצד זאת, מנהלות בתי הספר, הגורמים במינהל החינוך בעירייה ומפעילי הצהרונים, יפעלו ככל שניתן כדי שקפסולות הבוקר ילמדו באותו הרכב גם בצהרון.
בעירייה מדגישים שקיימת חובת עטיית מסכות מכיתה א' ומעלה בכל השיעורים וההפסקות. התלמידים יאכלו את ארוחותיהם בשטח פתוח ככל הניתן, ובמקרה שהדבר לא אפשרי, יאכלו בכיתות כשהם יושבים בשולחנות נפרדים זה מזה. כמו כן ציינו בעירייה שאין שינוי בנוהל ההסעות לתלמידים בתקופת הקורונה.

בימומיים האחרונים ביקרו באופוזיציה את העירייה על כך שבניגוד לערים רבות לא פורסם המתווה בפתח תקוה. בעירייה ציינו היום כי "כדי למנוע בילבול ואי בהירות בקרב התלמידים, ההורים, המנהלים, המורים, פעלנו באופן אחראי ומקצועי על מנת להביא מתווה מוסכם על משרד החינוך ובכך גם להפוך אותו לבר ביצוע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר