אמית כפר גנים - שרון שטרן מורת המאה

שרון שטרן מאמי"ת כפר גנים נבחרה למורת המאה של החינוך הדתי

שטרן היא רכזת אנגלית בישיבה ונבחרה למורה מצטיינת בחינוך הממלכתי-דתי לשנת תשפ"א. "הבחירה בי לקבלת פרס החמ"ד ריגשה אותי מאוד", אמרה שטרן. "זו הזדמנות טובה עבורי לשבח את המוסד בו אני מלמדת, ישיבת אמי"ת כפר גנים"

פורסם בתאריך: 18.11.20 08:35

שרון שטרן מישיבת אמי"ת כפר גנים, התבשרה שנבחרה ל-"מורת המאה" – מורה מצטיינת בחינוך הדתי לשנת תשפ"א. שטרן היא רכזת אנגלית בישיבה, בה מציינים את חלקה הגדול בכך שבמשך שנים רבות למעלה מ-90 אחוז מהתלמידים ניגשים לבגרות באנגלית ברמת 5 יחידות לימוד. בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט כי שטרן היא פורצת דרך, מצטיינת, המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ"ד ותכניותיו.
בתגובה לזכיה אמרה שרון שטרן: "הבחירה בי לקבלת פרס החמ"ד ריגשה אותי מאוד. זו הזדמנות טובה עבורי לשבח את המוסד בו אני מלמדת, ישיבת אמי"ת כפר גנים. אין לי ספק כי לישיבה יש תרומה גדולה בבחירתי לקבלת הפרס. אצלנו בישיבה נמצאים תחת קורת גג אחת נערים מבריקים ופחות מבריקים, עולים חדשים, נערי חינוך מיוחד ונערים על הרצף האוטיסטי, כולם לומדים בסביבה אחת וביחד. הישיבה שלנו בולטת כמקום המכבד את תלמידיו ודוחף אותם ללא הרף מעלה וקדימה. הסביבה המיוחדת הזו אפשרה לי להגשים את מה שתמיד חלמתי – לתת לכולם, ובמיוחד לתלמידי 3 יחידות בבגרות באנגלית, הזדמנות לאתגר את עצמם ולעמוד בהצלחה בבחינות בגרות של 4 ו-5 יחידות. אתגר זה, מעבר ליתרון המיידי עבורם, מעודד את התלמידים להאמין ביכולותיהם, להבין שאין דבר העומד בפני הרצון ועשוי לשנות את כל העתיד שלהם".
הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמי"ת כפר גנים, אמר: "השבוע התבשרנו בשמחה ובגאווה על כך שהמורה שרון שטרן – רכזת האנגלית בישיבה, מורה ותיקה ומסורה, זכתה בתואר 'מורת המאה' של החמ"ד לשנת הלימודים ה'תש"ף. אנו שמחים מאוד על ההכרה במסירות האינסופית, בהשקעה התמידית, באנרגיות הרבות, בלב הרחב, באוזן הקשבת, בנכונות לאתגרים, ביצירתיות ובפתיחות להתחדש ולהתרענן. אנו מאחלים לשרון עוד שנים רבות של עשייה חינוכית משמעותית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר