החלה בניית מבנה הקבע של חטיבת הביניים רמון

החטיבה מיועדת להיות חלק מבית ספר על יסודי שש שנתי. עם פינוי המבנה בו פועלת החטיבה כיום, ייכנס אליו בית הספר היסודי הצומח יצחק נבון

פורסם בתאריך: 24.12.20 07:58

החלו העבודות לבניית מבנה הקבע של בית הספר השש שנתי רמון בשכונת אם המושבות.במסגרת סיור שנערך השבוע נפגש ראש העירייה רמי גרינברג עם מנהלת בית הספר היסודי יצחק נבון ומנהלת חטיבת הביניים, ועם יושבות ראש הוועדים בבתי ספר אלו והצוות המקצועי במינהל החינוך. במסגרת הסיור, עודכנו הצוותים שהחלו העבודות למבנה הקבע של חטיבת רמון שנבנה ברחוב שרגא רפאלי. בשלב הראשון, אשר יסתיים בינואר 2022, יבנה בניין החטיבה בשטח של כ-4,500 מ"ר אשר ישמש לכיתות לימוד, חדרי ספח ומרחבי לימוד מתקדמים. בשלבים שלאחר מכן תימשך בניית המעבדות והתיכון. חטיבת רמון היא חטיבה חדשה וצומחת הכוללת כיום שתי שכבות (ז'-ח'), החטיבה מיועדת להיות חלק מבית ספר על יסודי שש שנתי.
עם פינוי חטיבת רמון, ייכנס לשטח החטיבה בית הספר היסודי הצומח יצחק נבון, אשר מונה בשלב זה חמש שכבות (א'-ה') ובהמשך יזינו התלמידים את חטיבת אחד העם בשכונה.
גרינברג אמר: "על אף הקושי בשנת הקורונה והמחסור בתקציבים הצלחנו לאשר מול משרד החינוך את תחילת הבנייה של חטיבת רמון בשטחה החדש. מדובר בבשורה של ממש לתלמידים, לצוות ולכלל התושבים בשכונה, מאחר ועם פינוי החטיבה יוכל ביה"ס יצחק נבון להשתמש בשטח שהתפנה. אני מודה למשרד החינוך על שיתוף הפעולה ולכל הנוגעים בדבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר