50 אחוז מההורים הסכימו: החל פיילוט בדיקות קורונה בבית הספר יצחק נבון

מטרת תוכנית מגן חינוך היא לקטוע מהר יותר את שרשרת ההדבקה ולהשאיר את מערכת החינוך פתוחה ככל הניתן. במסגרת התכנית מתבצעות בדיקות קורונה אחת לשבוע לצוות בית הספר ולתלמידים שהוריהם הסכימו לכך

פורסם בתאריך: 24.12.20 13:52

פיילוט "מגן חינוך" החל הבוקר (חמישי) בבית הספר יצחק נבון. מדובר בתכנית שמטרתה לנסות ולהשאיר את מערכת החינוך פתוחה ככל הניתן. על פי התכנית יבוצעו בדיקות קורונה לתלמידים ולאנשי הצוות אחת לשבוע. בדיקת הילדים מותנית כמובן בהסכמת ההורים, והפיילוט יכול להתבצע רק בבית ספר בו יש הסכמה של לפחות 50 אחוז מההורים.

בפיילוט נבדקו כל התלמידים שהוריהם הביעו הסכמה ומנהלת בית הספר, רחל צדיק אדרי, עדכנה כי 50 אחוז מההורים נתנו את הסכמתם. בבית הספר מציינים שהילדים והילדות שיתפו פעולה והמטרה היא שבית הספר יצליח לאתר איתור מוקדם ומהיר של חולים, יקטע את שרשרת ההדבקה ויצליח לשמור על שגרת לימודים תקינה.

פיילוט מגן חינוך ביצחק נבון צילום באדיבות העירייה

פיילוט מגן חינוך ביצחק נבון צילום באדיבות העירייה

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "מגן חינוך שבמסגרתו יתקיימו בדיקות באופן תדיר וקבוע בביה"ס יאפשר לנו לאתר במהירות חולים ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקות ולמנוע סגירת כיתות וסגירת בתי ספר. הבדיקה מהירה ופשוטה, מתקיימת בשטח ביה"ס ומאפשרת לביה"ס להמשיך בשגרת החיים ובשגרת הלמידה. בימים אלה של חוסר וודאות חשוב שהתלמידות והתלמידים ילמדו במרחב בטוח ונקי מקורונה עד כמה שאפשר ואם משרדי החינוך, הביטחון והבריאות מקדמים את הפיילוט חשוב גם לנו לקחת בו חלק ולהצטרף".
מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ: "אני מברך את הורי ביה"ס יצחק נבון התלמידים והצוות על הצטרפותם לפיילוט מגן חינוך ומאמין כי על כולנו לקיים בדיקות באופן שוטף וקבוע על מנת לאפשר שגרת למידה ושגרת חיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר