גן חניתה, במתחם שרגא רפאלי 4 פתח תקוה

אם המושבות: לתלמידים בונים וילדי הגן סובלים | צפו בסרטון

בניית בית הספר השש שנתי רמון גורמת לאבק ורעש לילדי גן חניתה הצמוד, אשר חלק מחצרו נלקחה ממנו בשל העבודות. העירייה: "מדובר בבנייה פשוטה המצריכה קידוחים רק בשבועיים הראשונים"

פורסם בתאריך: 31.12.20 08:07

הורים לילדים בגן חניתה, במתחם הנמצא ברחוב שרגא רפאלי 4 באם המושבות, מתחם בו נבנה בימים אלה בית הספר השש שנתי רמון, מתלוננים על כך שילדיהם לומדים באתר בנייה וחוזרים הביתה עם כאבי ראש, בחילות והתקפי אסטמה. ההורים מסבירים כי הגן שלהם הוא הגן הצמוד ביותר למתחם הבנייה ובמקום יש עבודות, רעש ואבק לאורך כל שעות היום. עוד מסבירים ההורים שבניית השש שנתי, הייתה ידועה מראש ולכן לא מובן מדוע העירייה שיבצה את הגנים במקום ולא דאגה להעביר אותם למקום אחר. בעירייה מציינים שהוצע להורים לעבור למתחם הגנים ברחוב יוני נתניהו עם השלמתו, אך יצוין כי מתחם זה עדיין אינו מוכן ואמור להיות מוכן באפריל 2021.

"ילדי הגן שלנו סובלים על בסיס יומיומי", אומר אחד ההורים שמתגורר בסמיכות לגן, "הרעש הוא בלתי נסבל, כל היום המקדחה עובדת".
במתחם יש חמישה גנים, אך גן חניתה הוא כאמור הצמוד ביותר לאתר ולאור כך גם חלק מחצר הגן נלקחה לטובת העבודות. "היה במקום סיור עם ראש העירייה רמי גרינברג שבו אמרו שמבחינת בטיחות הכל בסדר,, אומר ההורה, "ייתכן שהכל בסדר, אבל הילדים שלנו סובלים".
מה הפתרון מבחינתכם?
"שיעצרו את העבודות עד שיימצא פתרון. יש מתחם שנבנה ביוני נתניהו, אבל עדיין לא ידוע מתי העבודות יסתיימו וכל פעם זה מתארך. ביקשנו לעבור לגן אחר, היה סיור של אנשי המקצוע והייתה הצעה לעבור לגן בקומה שנייה, אך ההצעה נפסלה על ידי הגננת משום שזה לא היה נכון לילדים, לנו ההורים כלל לא הציעו זאת. לצערי, אנחנו מרגישים שלא ממש מתייחסים אלינו ולא מחפשים פתרון ראוי. לא מובן מדוע מראש שיבצו את הילדים שלנו במתחם הזה, הרי ידעו שהבנייה תהיה צמודה לגן".
מדוברות העירייה נמסר: "כפי שראש העיר הבהיר להורים במסגרת הסיורים שערך במקום יחד עם גורמי המקצוע, הקמת חטיבת רמון היא הכרחית ביותר עבור תלמידי השכונה. כמו כן לא מדובר בבנייה של רב קומות אלא בבניה פשוטה שמצריכה קידוחים רק בשבועיים הראשונים של הבניה תוך שימוש מינימלי בכלי עבודה שעשויים לפזר חלקיקים באוויר. יודגש כי העבודות במקום קיבלו את כל האישורים וההיתרים הבטיחותיים הן ממשרד החינוך והן מהעירייה, עאשר אף הקימה קיר חוצץ כפול בין הגן לאתר בנייה. במסגרת הסיורים שנערכו במקום ראש העיר הציע לנציגות ההורים להעביר את הגן למקום חלופי וסורב בגלל שההורים רצו להישאר בקרבת ביתם. כמו כן הוצע להורים לעבור למתחם הגנים ביוני נתניהו עם השלמתו באזור חודש אפריל. ראש העיר ימשיך לעמוד בקשר עם הורי הגן ויסייע בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר