ההפגנה באמית אלירז

הורים מאמית אלירז הפגינו ושוחחו עם מרים פרץ ועם גרינברג

ההורים מתנגדים להעברת התלמידים למבנה אחר, שלדבריהם מתאים פחות לצרכים. וועד ההורים ייפגש השבוע עם רמי גרינברג

פורסם בתאריך: 10.2.21 18:06

קבוצה של הורים קיימה ביום שני מחאה בכניסה למבנה החדש אליו מיועדים לעבור תלמידי בית הספר אמית אלירז. ההפגנה התקיימה במקביל לסיור שקיים במקום ראש העירייה רמי גרינברג יחד עם הנהלת אמית ועם מרים פרץ, שעל שם בנה אלירז ז"ל, קרוי בית הספר.
ההורים אשר מתנגדים למעבר למבנה החדש ברחוב סלבנדי 8, טוענים שמדובר במבנה קטן שאינו מתאים לצרכי ילדיהם. הם הצטיידו בשלטים עליהם נכתב 'בית ספר זה לא משחק ילדים', 'ילדינו אינם פיונים', 'לא זזים מהבית' ועוד. ההורים אף שוחחו עם מרים פרץ וכן עם גרינברג שאמר להם שתתקיים בנושא פגישה ביום חמישי עם נציגי הוועד. "ראש העיר הבטיח לנו שלא נעבור למקום כל עוד הוא לא יהיה מוכן והשיפוצים יושלמו", מסבירה יו"ר הנהגת ההורים לילך שמש, שלקחה חלק בסיור. "ראש העיר היה קשוב וסבלני והייתה שיחה טובה. הסברנו לו שאנחנו לא רוצים לעבור למבנה המיועד ושהילדים שלנו זקוקים למענה מיטבי. בנוסף בשיחה, הוא הבטיח לנו שתלמידים מהעיר שירצו להירשם, הדבר יתאפשר להם וכן ציין שהוא לא יעצור את הגדילה הטבעית של בית הספר".

מרים פרץ משוחחת עם המפגינות באמית אלירז

עוד מוסיפה שמש שהתקיימה שיחה גם עם מרים פרץ והנהלת רשת אמית: "הייתה שיחה מאוד מרגשת עם מרים, היא אמרה לנו שהיא מבינה את התחושות שלנו ואת חוסר הרצון לעבור למבנה המיועד וזה לגיטימי. עוד היא הוסיפה שאנחנו צריכים לקבל יותר ממה שיש לנו כיום והדגישה שלא המבנה זה מה שהופך את בית הספר לייחודי, אלא הרוח, הצוות וכמובן התלמידים. וכפי שגם מרים אמרה והדגישה, אנחנו מקווים שנרגיש שכל מה שהובטח לנו באמת יתקיים והילדים שלנו לא ייפגעו מהמעבר ושיש לנו על מי לסמוך".
מדוברות העירייה נמסר: "ראש העיר רמי גרינברג מנהל דיאלוג פורה עם כלל הגורמים הרלוונטים בנושא, לרבות במסגרת הסיור שנערך ובפגישה המתוכננת בהמשך השבוע עם ועד ההורים. מה שמראה על הקשר האישי והישיר הקיים בין ראש העיר והרשות לבין התושבים, כפי שלא היה מעולם קודם לכן. בסופו של יום כולם מבינים כי ההחלטה שהתקבלה היא הנכונה ביותר מבחינה פדגוגית וחינוכית והיא רק לטובת התלמידים. במסגרת הדיאלוג שראש העיר מקדם בנושא, נבחן מה עוד ניתן לעשות כדי שכל הצדדים יהיו מרוצים ולחילופין ההיבט המקצועי לא יפגע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר