בית ספר אריק אינשטיין. צילום זאב שטרן
בית ספר אריק איינשטיין. צילום זאב שטרן

התפרצות קורונה בבית ספר אריק איינשטיין, כעס על מיקום עמדת הבדיקה

כל תלמידי בית הספר עברו ללמידה מרחוק, זאת לאחר שמספר תלמידים נמצאו מאומתים לקורונה. כעס גדול בקרב הורים על העירייה על ההחלטה למקם עמדת בדיקה באולם הספורט המשותף עם בית ספר עוזי חיטמן

פורסם בתאריך: 27.6.21 10:57

בית ספר אריק איינשטיין שבנווה גן הצטרף הבוקר, ראשון, לבית הספר שמעוני שבעין גנים ועבר ללמידה מרחוק. זאת לאחר שנמצאו מספר תלמידים מאומתים לקורונה, דבר אשר הכניס כיתות רבות לבידוד. בנוסף, למורת רוחם של חלק מתושבי השכונה, הציבה העירייה עמדות לבדיקת קורונה באולם הספורט המשותף עם בית הספר עוזי חיטמן השכן.

"מדוע הבדיקות יבוצעו באולם הספורט", תוהה הורה לתלמיד מבית ספר עוזי חיטמן, "התלמידים מ'עוזי חיטמן' משתמשים בו גם בשעות בית הספר וגם בצהריים בחוגים. יש מספיק בתי ספר על יסודיים ריקים שאפשר לקיים בהם בדיקות".

חלק מההורים אף הצהירו כי לא ישלחו את הילדים לבית הספר מחשש למפגש עם תלמידים מאומתים מבית הספר השכן. "זה מרגיש כמו משחקי אגו ללא שיקול דעת", מוסיף אחר ההורים, "היינו מספיק בבית השנה, לא צריך להתגרות בגורל שלנו ושל ילדינו".

במקביל, ילדי גן נטפים בשכונה נכנסו אף הם לבידוד בשל ילדה שנמצאה מאומתת לקורונה. הורים לילדים מבודדים חוששים ממסגרות הקיץ, שבשלב זה עתידן לוט בערפל. "ההורים כבר שילמו לקייטנות, אבל אף אחד לא מעדכן אותנו מה יהיה", אמרו.

מספר החולים הפעילים בעיר גדל ועומד על 44, נכון לאתמול בערב. ברביעי עמד מספר החולים על תשעה.

קיראו גם:

שתי מורות בבית ספר בעיר נדבקו בקורונה, תלמידים רבים יחמיצו את טקס קבלת התעודות

מדוברות העירייה נמסר: "בעקבות ההתפרצות בבית הספר אריק איינשטיין, עלה צורך להעמיד במקום עמדת בדיקה זמינה כדי שהתלמידים לא יצטרכו לצאת מן העיר. גם בעבר הוקם במקום עמדת בדיקה כדי למנוע את המשך ההדבקה. כמו כן, מדובר במקום שנמצא תחת פיקוח גורמי הרשות והכניסות לאולם מופרדות לגמרי כך שאין קשר לבית הספר עוזי חיטמן. בנוסף, החל ממחר יחזרו הבדיקות באיצטדיון. עיריית פתח תקוה לכל אורך תקופת הקורונה הינה מבין הרשויות הבודדות שהעמידה לצורך מתחמי הבדיקות הרבה מאוד משאבים ולאורך זמן וזאת כדי לקטוע את ההדבקות בעיר ולהבטיח את בריאות התושבים. אנחנו נמשיך לנקוט בכל הפעולות הנדרשות בהקשר זה וקוראים לציבור להקפיד על ההנחיות ולהתחסן מעל גיל 12".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב פתח תקוה

    למה אתם באים בטענות לראש העיר הוא העמיד מקום לעשות בדיקות דם. גם זה לא טוב .שוב,מה רוצים למען השם .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר