קסדה מתנפחת, אוניברסיטת אריאל

קסדה מתנפחת וטיולים: שני מיזמים של סטודנטים מאוניברסיטת אריאל יזכו למענק

שני מיזמים של בוגרי תכנית האקסלרטור של מרכז היזמות והחדשנות באוניברסיטת אריאל, נבחרו על ידי ועדה מיוחדת

פורסם בתאריך: 13.8.21 12:07

שני מיזמים של בוגרי תכנית האקסלרטור (האצה) למיזמים של מרכז היזמות והחדשנות באוניברסיטת אריאל, נבחרו על ידי ועדה בהשתתפות נציגי המל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) והות"ת (הוועדה לתקצוב ולתכנון) ונציגי האוניברסיטאות, כמיזמים סטודנטיאליים מצטיינים ויזכו במענק כספי ממל"ג לתמיכה בפיתוח המיזם.
המיזמים צמחו במרכז ליזמות באוניברסיטת אריאל, במסגרת תוכנית ההאצה למיזמים – 'מרעיון לתכנית פעולה עסקית'. במסגרת זו, היזמים נעזרו במומחים ומנטורים ממרכז היזמות עם ניסיון רב בתעשייה ובהקמת מיזמים, שהנחו וכיוונו כיצד להתקדם בכל שלב בהקמת המיזם.

מימין דנה יהב, אריאל אולין והמנטור גבריאל חיון

איל גולדנד, מנהל המרכז ליזמות וחדשנות באוניברסיטת אריאל: "הוועדה בחנה עשרות מיזמים מ-24 מוסדות אקדמיים. לשמחתנו שניים ממרכז היזמות של אוניברסיטת אריאל דורגו כמצטיינים וזכו לקבלת המענק. בתחרות השתתפו סטודנטים/יות בפועל או בוגרים/ות שסיימו לאחרונה. המענק ישמש לביצוע הוכחת יכולת (Proof of Concept), פיילוט עם משתמשים וקידום המיזם לקראת גיוס כסף ממשקיעים".

מימין גיא אינדק ודניאל ברנס

אלו המיזמים המצטיינים שזכו:
Heady – קסדה סופר קומפקטית מתנפחת, המיועדת לדינאמיות ולספונטניות של משתמשי המיקרומוביליטי (מיקרו – ניידות: קורקינט, אופניים וכדומה), קלה לנשיאה, מתקפלת ונכנסת לכל כיס ונשלטת דרך אפליקציה ייעודית. מטרתה להנגיש את הקסדות וכך להגדיל את שיעור המשתמשים ולהציל חיים. מפתחי המיזם בוגרי אוניברסיטת אריאל: דניאל ברנס, המחלקה להנדסת מכונות וגיא אינדק, המחלקה להנדסת חשמל ומכונות, שפעלו בהנחיית המנטורים – איתי נגר, יזם סדרתי, ושותף ב- WeCo Innovation, ומהמכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל; מיכאל שוסטרמן, רמ"ח לעיצוב תעשייתי; ורינת סופר, רמ"ח לעיצוב מדיה חדשה. קישור לאתר: Heady Helmet.

OOTZ – פלטפורמה חכמה לתכנון טיול לפי אזור ספציפי בהתאמה אישית, תוך חיבור וקידום עסקים מקומיים קטנים ומקומיים שיזכו לחשיפה ממוקדת וקבלת הזמנות אונליין מקהל יעד רלוונטי. זו דרך חדשה המבוססת על שיתוף מידע, תכנון מובנה של נקודות עניין, תכנון זמנים ודרכי הגעה וכן הסברים. וכל זאת תוך לימוד צרכי המשתמש/ת לתכנון טיול המבוסס על המלצות מטיילים ומדריכי טיול מקצועיים. בקרוב יכנס המיזם לפיילוט בשיתוף רשות מקומית לקידום התיירות. מפתחי המיזם: דנה יהב, המחלקה למנהל מערכות בריאות ומנכל"ית המיזם; איל יהב, המחלקה להנדסת תעשיה וניהול; אריאל אולין, מהנדס חשמל ומחשבים מנהל פיתוח טכנולוגיות ראשי במיזם. הם פעלו בהנחיית המנטורים – גבריאל חיון – נשיא המכון הדיפלומטי, דקל סקופ – מייסד וסמנכ"ל AccessiBe ונוחם גרינפלד – יועץ לפיתוח עסקי והטמעת טכנולוגיות.

# # #
מטרת תוכנית האקסלרטור (האצה) למיזמים – 'מרעיון לתכנית פעולה עסקית', היא להאיץ התקדמות מיזמים, תוך לימוד פרקים בעולם היזמות, עבודה אישית עם מנטורים מנוסים מהתעשייה ומפגשים עם יזמים שהצליחו. היא פתוחה לסטודנטים/יות ובוגרים/ות בעלי רעיון למיזם כמו גם ליזמים תושבי האזור.
התכנית מנוהלת ע"י המרכז ליזמות וחדשנות באוניברסיטת אריאל הפועל בעידוד ובמימון המל"ג והאוניברסיטה. מנהל התוכנית וראש המרכז ליזמות וחדשנות הוא איל גולדזנד, פרופ' עדית סולברג, סגנית הרקטור באוניברסיטה היא המנהלת האקדמית של המרכז, ד"ר גלית קליין מרצה למנהל עסקים היא מנטורית אקדמית במרכז, וכך גם ד"ר אלאונורה שקולניק, מרצה למנהל עסקים, המשמשת גם היא כמנטורית אקדמית במרכז.

לראשונה בישראל: אוניברסיטת אריאל מציעה תואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה עם התמחות בקהילות ושינוי חברתי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר