מימין: הדר יהוד, קרן צור הרוש, ופיני אלון

בהצלחה: נבחרו שלוש מנהלות חדשות לבתי ספר יסודיים בפתח תקוה

לשלושתן ניסיון עשיר במגוון תפקידים במערכת החינוך. טלי טולדנו: מדובר בשלוש מנהלות מצוינות

פורסם בתאריך: 17.8.21 08:13

שלוש מנהלות חדשות הצטרפו למערכת החינוך היסודית בפתח תקוה: הדר יהוד נבחרה לנהל את בית הספר "יסודות לאומנויות", קרן צור הרוש נבחרה לנהל את בית ספר נווה עוז, ופיני, פנינה אלון, נבחרה לנהל את בית הספר "עוזי חיטמן".

הדר יהוד שתנהל את יסודות היא בעלת תואר ראשון B.E.D בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי לחינוך ותואר שני M.A בניהול וארגון מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה. בנוסף היא מנחת קבוצות משימה באוריינטציה דינאמית מסמינר הקיבוצים ובעלת תעודה להדרכת הורים לפי גישת הסמכות החדשה ממרכז שניידר. היא תושבת פתח תקוה, לימדה בבית החינוך פיק"א 14 שנה כמורת שילוב וכסגנית מנהלת בית הספר. היא מאמינה בחיבור בין ביה"ס לקהילה, שואפת לקידום מצוינות, גילוי וטיפוח יכולות הפרט ויצירת תשתית הולמת לצמיחה ולביטוי אישי של תלמידות, התלמידים וקהילת המורים.

הדר יהוד, מנהלת בי"ס יסודות

יהוד אמרה: "אני רואה חשיבות רבה בטיפוח תחושת הביטחון והשייכות של התלמידות והתלמידים, שיאפשרו לכל אחד ואחת לממש את כישוריהם האישיים ולהביא לידי ביטוי את המצוינות האישית".

קרן צור הרוש נבחרה לנהל את בית הספר נווה עוז. היא בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמקצעות בתחום המתמטיקה ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, ובעלת ניסיון עשיר ומגוון במערכת החינוך מזה כ-20 שנה. בשנים האחרונות עבדה בתפקיד רכזת שכבה ורכזת פדגוגית והייתה חברה בצוות הניהול. במסגרת תפקידה הובילה בהצלחה תהליכי שינוי למידה, הוראה והערכה הכוללים למידה רב תחומית המותאמת לחיי היום יום ולמציאות המשתנה.
צור הרוש שהיא תושבת פתח תקוה אמרה: "אני מגיעה לתפקיד הניהול בתשוקה רבה לקידום תהליכים חינוכיים, מתוך אמונה ומוטיבציה פנימית לעשייה משמעותית כדי לאפשר לתלמידים ולתלמידות למצות את יכולותיהם האישיות".

קרן צור הרוש מנהלת בית ספר נווה עוז

פיני, פנינה אלון נבחרה לנהל את בית הספר "עוזי חיטמן". היא אשת חינוך כמעט שלושה עשורים (28 שנים), בעלת שני תארי M.A, האחד בתכנון לימודים והערכה, והשני במנהל ומדיניות החינוך. אלון היא בוגרת תכנית מנדל למנהיגות בנגב, וחברה פעילה ומשפיעה בצוות בוגרי התכנית. השנה גם סיימה לימודי ייעוץ ארגוני בבית ספר למנהלים "תפנית".
במהלך שנות עבודתה, השתלבה במגוון תפקידים במערכת החינוך בעיר אילת, בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת מרכז פסג"ה ובשנת תשפ"א הצטרפה לצוות הדרכה של ראמ"ה. היא גדלה והתחנכה ברמת גן, בתום לימודי ההוראה העתיקה מגוריה לדרום והקימה שם משפחה. אלון אמרה כי היא מאמינה ש"ללמוד ולעולם לא להתמלא – זו חוכמה, ללמד ולעולם לא להתעייף – זו אהבה".

פיני אלון, מנהלת בית ספר עוזי חיטמן

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות והוסיף: "המנהלות החדשות המצטרפות לצוות המובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בפתח תקוה מביאות איתן ניסיון עשיר, חדשות ומוטיבציה גבוהה לקדם את בית הספר, לעודד עשייה ולמידה ולפעול בשיתוף עם הצוות והקהילה. אני מאחל להן הצלחה רבה".
טלי טולדנו מנהלת האגף לחינוך יסודי בירכה את המנהלות החדשות וציינה בסיפוק כי מדובר בשלוש מנהלות מצוינות שללא ספק יוסיפו נדבך משמעותי ואיכותי למערכת החינוך העירונית.

קיראו גם:

לראשונה בישראל: אוניברסיטת אריאל מציעה תואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה עם התמחות בקהילות ושינוי חברתי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה רק שהמנהלת של נווה עוז תוציא את העיזים שמוחזקות שם בדיר קטן ללא צורך

  2. נועה

    ברכות למנהלת החדשות. מי יתן וקהילתיות וחיבור אנושי מלב ללב ינחו אותן בתפקידו וידאו ברכה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר