הרב תחומי א'. צילום זאב שטרן

ברכות: אלו בתי הספר המצטיינים של פתח תקוה, ויש בונוסים למורים

שלושה בתי ספר על יסודיים בפתח תקוה נכללים ברשימת בתי הספר המצטיינים שפרסם משרד החינוך

פורסם בתאריך: 20.8.21 11:15

ברכות לבתי הספר אמי"ת, עמל א' (הרב תחומי) ואולפנת למרחב בפתח תקוה על הצטיינותם בשנת הלימודים תשפ"א. שנת הלימודים החולפת הייתה שנה מאתגרת לתלמידים, אך לא פחות מכך למוריהם. היו מוסדות חינוך שבלטו בהצטיינותם בתחום הערכי, החברתי והלימודי. על כן הכריז השבוע משרד החינוך על 313 בתי ספר על-יסודיים מרחבי הארץ שהוכיחו את הצטיינותם לשנת הלימודים תשפ"א, שלושה מהם בפתח תקוה. לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,166 שקלים ל-8,443 שקלים.

כאמור, בין רשימת המוסדות המצטיינים נמצא בית הספר אמי"ת בפתח תקוה, שזכה בהצטיינות ברמה 1, יחד עם עוד 77 מוסדות חינוך מכל הארץ. לפיכך, עובדי ההוראה במוסד החינוכי יזכו לתגמול כספי בסך 8,443.19 שקלים. עוד ברשימת המצטיינים בית הספר הרב תחומי עמל א' ואולפנת למרחב בעיר שזכו כל אחד מהם ברמה 3, יחד עם עוד 77 מוסדות חינוך בכל הארץ, ועל כן יזכו עובדי ההוראה במוסדות אלה בתגמול כספי בסך 4,221.6 שקלים.

במשרד החינוך מציינים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים כגון: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור. עוד מציינים במשרד כי התגמול נערך בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".

מנכ"ל משרד החינוך, תא"ל במיל' יגאל סלוביק: "המנהלים והמורים הזוכים בפרס מייצגים את כל צבעי הקשת של החברה הישראלית, על כל גווניה. אני מברך אותם על זכייתם בפרס כהוקרה על הישגיהם המרשימים, הראויים לכל הערכה. אני מאחל להם שיעמידו עוד שורה של אנשי חינוך מובילים שילכו בעקבותיהם, ויצמיחו דור של תלמידים שיצעידו אותנו לקדמת הבמה".

לראשונה בישראל: אוניברסיטת אריאל מציעה תואר שני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה עם התמחות בקהילות ושינוי חברתי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר