רוית מוררו שרמן,מנהלת בית ספר עוזי חיטמן, צילום פרטי

מספר חודשים לאחר תחילת השנה: חילופי מנהלות בבית ספר עוזי חיטמן

רוית מוררו שרמן, ששימשה כסגנית מנהלת בבית הספר, נבחרה להחליף את פנינה אלון שמסיימת את תפקידה מסיבות אישיות

פורסם בתאריך: 26.12.21 12:05

רוית מוררו שרמן נבחרה לנהל את בית הספר עוזי חיטמן, בשכונת נווה גן. מוררו שרמן היא רוית בעלת תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה במדעים וטכנולוגיה. היא לומדת לתואר שני בסמינר הקיבוצים בהתמחות ניהול וארגון מערכות חינוך – רשויות, ובוגרת הכשרת מנהיגות חינוכית במרכז המורים הארצי למדע וטכנולוגיה באוניברסיטת תל-אביב. היא תחליף את פיני (פנינה) אלון שסיימה את תפקידה מסיבות אישיות. אלון החלה את תפקידה השנה.

בשנתיים האחרונות שימשה מוררו שרמן כסגנית המנהלת בבית הספר עוזי חיטמן ובשמונה השנים האחרונות מילאה תפקידים שונים בבית הספר, בהם מורה ורכזת מדעים, חברת צוות הניהול ושותפה לצמיחתו של בית הספר ולפיתוח מיזמים וחדשנות בהוראה. בשנים האחרונות היא הדריכה מורים בתחום המדעים כמדריכה מחוזית במחוז תל אביב.

 

 

מוררו שרמן אמרה: "אני רואה בחינוך שליחות אמיתית ורבת השפעה ומאמינה בלמידה משמעותית, חווייתית, חדשנית ומשולבת טכנולוגיות. ההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר להובלת התלמידים למצוינות והגשמה עצמית. ההורים הינם שותפים טבעיים לדרך ואני רואה חשיבות עליונה בשיתופי הפעולה עמם".

ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלת אגף החינוך היסודי טלי טולדנו, בירכו את המנהלת החדשה. גרינברג אמר: "אנחנו מאמינים בקידום מנהלים ומנהלות הצומחים במערכת ומכירים אותה על בוריה. אין לי ספק שביה"ס בהובלת רוית יגיע להישגים ולהצלחות וכי האקלים בבית הספר יהיה מיטבי ומקדם".

מוררו שרמן היא תושבת פתח תקוה, נשואה ואם לבת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר