פעילות מצטיינות, מאיה מקונן (בתמונה העליונה ויהודית סלצר, צילום דוברות העירייה)
פעילות מצטיינות, מאיה מקונן (בתמונה העליונה ויהודית סלצר, צילום דוברות העירייה)

כבוד: שתי תלמידות מפתח תקוה נבחרו לפעילות מצטיינות על ידי משרד החינוך

מאיה מקונן מתיכון יצחק שמיר ויהודית סלצר מאולפנת רעות קיבלו את האות על שם אלעד ריבן ז"ל, ממנהלת המחוז חיה שיטאי

פורסם בתאריך: 8.6.23 07:50

מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי ומנהל מנהל חברה ונוער במחוז, עדי אורן העניקו את אות הפעיל המצטיין ע"ש אלעד ריבן (נער ששירת כצופה אש מתנדב במכבי האש ונספה באסון הכרמל, א.ע.) ל-18 תלמידים ותלמידות שהצטיינו במהלך השנה בתרומתם לקהילה. התלמידים והתלמידות נבחרו לאחר מיונים רבים והם נמצאו ראויים להוקרה מיוחדת על פועלם למען הקהילה והחברה הישראלית. בין הנבחרים והנבחרות שתי תלמידות מפתח תקוה: מאיה מקונן ויהודית סלצר.

בדברי ברכתה אמרה שיטאי: "הנכם משפיעים בעשייתכם כבר בהווה על החיים בבית הספר, בקהילה ובמעגלים רחבים יותר בחברה. כל שתעשו, השתדלו לעשות בדרך הטובה ביותר. אל תבחרו בבינוניות בשום תחום, המשיכו להצטיין כל אחד בתחומו ובבחירותיו. האמינו בכוחות שלכם לשנות ולהשפיע כל אחד בסביבתו הוא". עדי אורן, מנהל מינהל חברה ונוער במחוז, הוסיף ואמר כי מדובר בקבוצת תלמידים איכותית היוצרת יחד מקור השראה לחברה והפצת אור לסביבה.

מבין הזוכים היו כאמור שתי תלמידות מהעיר. אחת מהן היא מאיה מקונן, הלומדת בתיכון יצחק שמיר. מקונן מכהנת במועצת התלמידים הבית ספרית. בין הפעילויות שבשלן היא זכתה בהצטיינות אפשר לציין את הכנת מערכי שיעור שהועברו בכיתות על ידי חבר המועצה בנושא "כן סובלנות – לא לאלימות", פעילות בארגון שחקים –ארגון נוער הפועל תחת המשטרה ומטרתו חיזוק הקשר ויצירת האמון בין משטרת ישראל לבין הקהילה. כמנהלת סניף בארגון יזמה איסוף כסף ומצרכים עבור משפחות נזקקות לקראת החגים. כמו כן יזמה פעילויות מיוחדות של יציאה לשטח עם השיטור העירוני, הכנת פעולות גיבוש ותכנים עבור החניכים בסניף. העברת פעולות המושתתות על ערכים כמו סבלנות, קבלת האחר, מעורבות בקהילה ועוד.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אות פעילה מצטיינת קיבלה יהודית סלצר מאולפנת רעות. בכיתה י' יהודית הייתה מדריכה בתנועת הנוער אריאל. היא מתגוררת בחלוצה בדרום ולומדת בעיר ולכן עשתה הדרכת חוץ שכללה שבתות מחוץ לבית מעבר לשבתות פנימייה הרגילות. יהודית בחרה להגדיל את מעגל העשייה שלה ומכיתה י' כבר רצתה להקים באולפנה מועדונית חברים לרפואה לילדים עם צרכים מיוחדים. הדבר לא התאפשר בגלל הקורונה, אבל יהודית לא ויתרה ובכיתה י"א, ביחד עם רכזת מעורבות חברתית, היא דחפה להקמת המועדונית באולפנה בשעות אחר הצהרים. המועדונית נותנת מענה לילדים עם צרכים מיוחדים, פעילות חברתית, חווייתית, יחד עם חונכות, כדי לשמח את הילדים הללו וכן את משפחת הילד עם הצרכים מיוחדים.

יוזמה נוספת שהקימה באותה שנה הייתה גמ"ח למשפחות נזקקות סביב החגים. יהודית ארגנה ודאגה שכל בנות הפנימייה יהיו חלק מכך. יוזמה נוספת הייתה עזרה בניקיון הבית לקשישים לפני חג הפסח.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר