תלמידי ואנשי אמית אלירז פתח תקוה, צילום באדיבות הישיבה
תלמידי ואנשי אמית אלירז פתח תקוה, צילום באדיבות הישיבה

בית המדרש על שם אלירז פרץ ז"ל יחודש בזכות גיוס המונים של 750 אלף שקלים

בתוך זמן קצר הצליחו אנשי, תלמידי וידידי ישיבת אמית אלירז בעיר לגייס את הסכום הדרוש. מרים פרץ: "אני מחזקת את הישיבה בעשייה התנדבותית"

פורסם בתאריך: 7.6.23 08:22

בישיבת אמית אלירז בעיר החליטו לחדש את בית המדרש הנקרא על שמו של אלירז פרץ הי"ד ובנוסף להקים מרכז מנהיגות ולייסד ארגון התנדבות שכונתי. לשם כך, הוחלט בישיבה לצאת לגיוס המונים. היעד שהוצב בפני קהילת הישיבה היה חצי מיליון שקלים, אשר היו אמורים להיות מגויסים בכוחות משותפים של תלמידים, אנשי צוות, הורים וידידי הישיבה. למרבה השמחה, כפי שהודיעו ביום שני השבוע בישיבה, לא רק שהיעד הושג, אלא אף מעבר לכך. בסך הכל הצליח מימון ההמונים לגייס 750 אלף שקלים.

בהתאם לכך, בית המדרש יחודש במהלך הקיץ הקרוב בשיתוף עם העירייה והוא יהיה מוקד להעצמת תורה וקדושה בישיבה. במרכז המנהיגות יתקיים שיתוף פעולה עם סיירת גולני בה לחם אלירז פרץ ז"ל. תלמידי הישיבה ימשיכו ללכת לאורו ויצקו אליהם את ערכי ההובלה, הנחישות והרצון להצליח.

מרים פרץ, אמו של אלירז, עודדה את משפחת הישיבה ואמרה: "אני מחזקת את הישיבה בעשייה התנדבותית, למען בנין בית מדרש, בית של רוח, בית של חיזוק המורשת והרוח היהודית".

 

 

"חשתי שיש לי את הזכות ואת הכוח להעניק בחזרה לישיבה ולתת לישיבה את הלב. הצבנו לעצמנו מטרה והצלחנו", אמר גלעד זגדון, תלמיד בישיבה.

הרב עופר ארן, ראש הישיבה, סיכם: "כוחה של ישיבה נמדד במסוגלות שלה לצאת למסע שלא ידוע מה יהיה בסופו. מי שמעז ומוכן לצאת למסעות מעין אלו, הוא מי שמטפס על ההר ומתקדם. זכינו לימים של גיבוש, חיזוק הקשר לישיבה והגברת החוסן ובעיקר המשכנו את המסע בו צועדת ישיבת אמית אלירז בשנים האחרונות – מסע שמכוון מעלה מעלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר