תלמידות אולפנת אמית ישורון בעמדת ה-די.ג'יי, צילום רות ברוידא באדיבות דוברות העירייה
תלמידות אולפנת אמית ישורון בעמדת ה-די.ג'יי, צילום רות ברוידא באדיבות דוברות העירייה

בעמדת ה-די.ג'יי: תלמידות מאולפנת אמית ישורון בפתח תקוה

לא שגרתי בכלל: תלמידות מהאולפנה בפתח תקווה משלבות בלימודיהן קורס די.ג'יי בשלוחת רימון בפתח תקווה: "חוויה מיוחדת"

פורסם בתאריך: 4.4.24 08:43

די-ג'יי באולפנה: תלמידות אולפנת אמית ישורון בפתח תקווה משלבות השנה לימודי תקליטנות בקורס המתקיים בשלוחת בית הספר למוזיקה רימון בפתח תקווה, מה שסולל את דרכן אל עמדת הדי-ג'יי הנחשקת באירועים.

מאחורי שילוב מגמת התקליטנות, עומדת הנהלת האולפנית יחד עם עיריית פתח תקווה ורוני קורל, סמנכ"לית שיווק ופיתוח ומנהלת החוץ של בית הספר למוזיקה רימון. "אנו עדים ליותר ויותר נשים הנכנסות לתחום ומתקלטות באירועים. יותר מכך, אנו עדים היום לנשים ונערות מהמגזר הדתי והחרדי שנרשמות לקורס די-ג'יי שמכשיר אותן בתור די-ג'יי מקצועי מהשורה הראשונה", אומרת קורל.

למרות שנערות עם חצאיות ארוכות ליד הקונסולה עם אזניות די-ג'יי הן מחזה לא שגרתי, מבחינתן זה הדבר הכי טבעי ורגיל בנוף. כך משלבות התלמידות חיים של אמונה ומצוות יחד עם תחביבים והתפתחות בכל התחומים. התלמידה עדי שחם שיתפה: "בשבילי זאת הייתה חוויה מיוחדת, חוויה שפיתחה אצלי יכולות ומיומנויות שונות כמו יצירתיות, ביטחון עצמי, וחשיבה מחוץ לקופסה".

מבשרת יעקבס, מנהלת האולפנה: "זהות אישית מתפתחת גם דרך מפגש עם דילמות ובחירה בין ערכים. מצאנו ברימון אוזן קשבת ויצרנו קורס שמתאים לתלמידות שלנו. הקורס הוא חלק ממסלולים רבים שמטרתם לתת לבנות כלים להגשמת החלומות שלהן ולפיתוח היכולת האישית לצד חיזוק הערכים".

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "שלוחת הנוער של בית הספר למוזיקה רימון כאן אצלנו בפתח תקווה הוא מהלך ייחודי בארץ שנועד לאפשר לתלמידי פ"ת והסביבה להתפתח בתחום המוזיקה על ענפיו השונים. תלמידות האולפנה משלבות לימודים וקיום אורח חיים דתי וערכי, וכן מפתחות תחביבים ותחומי עניין נוספים, והדבר הוא משמעותי ומעצים. בשלוחת הנוער של בית הספר למוסיקה רימון מתקיימים סדנאות מקצועיות נוספות בשעות אחה"צ ובני ובנות הנוער מוזמנים להתרשם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר