ליאור אקרמן צילום ליאת מנדל
ליאור אקרמן צילום ליאת מנדל

מתמודד חדש על ראשות העירייה: ליאור אקרמן, סגן ראש אגף בשב"כ לשעבר

אקרמן בן ה-53, המשמש גם כפרשן לענייני ביטחון, אמר: "אני עושה זאת מתוך מחוייבות לעיר הולדתי"

פורסם בתאריך: 2.1.18 08:26

ליאור אקרמן, שכיהן כסגן ראש אגף בשב"כ בעבר, הודיע כי הוא מתמודד לתפקיד ראש עיריית פתח תקווה. אקרמן, בן ה-53, המשמש גם כפרשן ומרצה בתחום הביטחון, יליד העיר פתח תקווה, יתמודד בבחירות הקרובות מול המתמודדים העיקריים עד כה, איציק ברוורמן ראש העיר הנוכחי, ורמי גרינברג, יו"ר סיעת הליכוד בעיר.
"במהלך השנתיים האחרונות ובדגש על החודשים האחרונים, קיבלתי אלפי פניות ממגוון רחב של תושבי פתח תקווה המכירים אותי ואת פועלי בעבר ובהווה, וכן מגורמים מרכזיים המעורבים בקהילה ובניהול העיר, בבקשה לבחון את הצגת מועמדותי לראשות העיר בבחירות הקרובות שיתקיימו באוקטובר 2018", אומר אקרמן בהתייחסו לסיבות שהובילו להתמודדותו בבחירות. "נולדתי בפתח תקווה וגדלתי בה כל חיי. הוריי וילדיי מתגוררים בעיר והתחנכו בה ואני מכיר היטב כל פינה, גינה ואתר בעיר. במהלך החודשיים האחרונים אני מסתובב בעיר ופוגש מספר רב מאוד של תושבים בשכונות השונות, במסגרת זו קיימתי מפגשים עם גורמים בכירים הן ממועצת העיר, הן מעובדי עיריית פתח תקווה והן מקרב סוחרים, אנשי עסקים ופעילים חברתיים מובילים בעיר. לאורך כל מפגשיי עלו טענות זהות על היעדר עשייה של העירייה, על הזנחה בקרב רוב שכונות העיר, על נסיגה בהישגי התלמידים בעיר, על המשך התיישנות והזנחת מרכז העיר, על בעיית תשתיות תחבורה וחנייה בשכונות החדשות, על עצירת תנופת ההתחדשות העירונית בעיר ועל עניינים רבים נוספים הקשורים לאופן התנהלות העירייה".

 

אקרמן שימש בעבר כסגן ראש אגף בשב"כ וראש מטה ראש השב"כ. לאורך רוב שירותו, שימש בתפקידי שטח, ניהול ופיקוד בכירים, מבצעיים ומודיעיניים. הוא יזם והקים את מערך הדוברות והתקשורת של הארגון, את מערך קשרי החוץ שלו וכן היה מעורב במגעי השב"כ וממשלת ישראל, עם הפלסטינים, המצרים, הירדנים והממשל האמריקאי. אקרמן גם שימש בעלים ומנכ"ל של חברה פרטית לייעוץ ארגוני וניהולי. הוא בעל טור קבוע במס' עיתונים. שני ספרים שכתב בשנים האחרונות נמצאים כיום בתהליכי הוצאה לאור. הוא גרוש ואב לשלושה ילדים, שתי בנות בגילאי 24 ו-19, ובן בגיל 21.5.

עוד מוסיף אקרמן: "מבלי להתייחס בשלב זה לנכונות הטענות ותחושות התושבים, הגעתי למסקנה לאחר לבטים רבים ובדיקות עומק, כי ניתן וראוי לנהל את העיר המדהימה הזו בצורה שונה, מקצועית יותר, עם ערכי מנהיגות ומצוינות, עם אחדות שורות, עם יושר ויושרה, עם יכולות ניהול אסטרטגיות ותוך הישענות על ניסיון ניהולי ומנהיגותי רב שנים של ארגונים גדולים. לאור זאת, החלטתי להודיע כי אני מתכוון להציג את מועמדותי לבחירות כמועמד לראשות העיר פתח תקווה. אני עושה זאת מתוך תחושת שליחות אזרחית וחברתית ומחוייבות לעיר הולדתי שבה גדלתי וגידלתי את ילדיי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר