רמי גרינברג עם הפעילים בסיום האירוע
רמי גרינברג עם הפעילים בסיום האירוע

רמי גרינברג: ב־30 באוקטובר יחל סדר עדיפויות חדש

חבר המועצה מטעם הליכוד קיים אירוע תומכים והודיע רשמית כי יתמודד על ראשות העירייה

פורסם בתאריך: 30.1.18 19:39

רמי גרינברג הכריז ביום שני בערב על התמודדותו לראשות העירייה באירוע תומכים ראשון. גרינברג הודיע גם באופן רשמי על פתיחת מטה הבחירות ברחוב שטמפפר. גרינברג (40), עורך דין ורס"ן במילואים, הוא חבר אופוזיציה פעיל במועצת העיר מטעם הליכוד. במהלך הערב הכריז גרינברג באופן רשמי על פתיחת הקמפיין והציג בפני הפעילים את חזונו לעתידה של העיר.
הוא הבטיח לטפל בפשיעה במרכז העיר ובקידום התחדשות עירונית בשכונות המוחלשות. כמו כן הציב בראש סדר העדיפויות את בעיית עומסי התנועה בצירים הראשיים וטיפול בזיהום האוויר השורר באזורים שונים בפתח תקוה. עוד הבטיח לייעל את המבנה הארגוני של העירייה ולצמצם בהוצאות שאינן נחוצות.
"מרגש לראות את מספר האנשים שהגיעו לתמוך, להתגייס ולהתנדב למען המהפך הפוליטי בעיר", אמר גרינברג, "אני מכיר את החברים מהשטח, פעילים מרכזיים ומובילי דעה. לתושבי פתח תקוה מגיע חינוך טוב יותר, ביטחון אישי מוחלט ועיר נקייה. הגיעה העת כי העירייה תשרת את התושבים ולא להפך, וב־30 באוקטובר יחל סדר עדיפויות חדש שבראשו יושם דגש על רווחת התושב".
עוד ציין גרינברג: "בושה שהעיר החמישית בגודלה בארץ סובלת מהזנחה ודלות משאבים כה משוועת. כאשר אבחר לראשות העיר, אפעל להפסקת בזבוז כספי הציבור על אינטרסים פוליטיים, וכן אפעל מול משרדי הממשלה כדי להצעיד את העיר קדימה. אמנם אינני יואל משה סלומון או יהושע שטמפפר, ובטח שלא הברון רוטשילד, אך בדומה לאישים הגדולים הללו, אני נחוש ויש לי חזון ואמונה בצדקת הדרך".

בנוגע לרשימה ולשם הסיעה, אמר גרינברג: "עדיין לא קבענו את הרשימה לסיעה, ועדיין אין שם כי זה מוקדם מידי. השאיפה שלי לאור כל העבודה בשנים האחרונות מול כלל השכונות, היא להיות הסיעה הגדולה ביותר ולקבל חמישה מנדטים ומעלה. מעבר לכך הוכחתי שבמשך 25 שנים אני משרת את תושבי העיר מכל מקום ומכל עמדה, בניגוד לאחרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. לל

    כמות הלכלוך שהוא שופך על ראש העיר הנוכחי פשוט מבחילה… לא הייתי רוצה שאדם כזה דורסני יהיה ראש העיר שלי.

  2. שלום

    רמי יהיה ראש העיר של כולם ולא של כפר גנים ג כמו ראש העיר הנוכחי ילאאה שילך הביתה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר