חיים בשארי
חיים בשארי

חיים בשארי יתמודד על ראשות העירייה: "כל בחירות הן קרב אחר"

בשארי מדגיש כי יתמקד בפינוי-בינוי ובחידוש מרכז העיר, ומתייחס גם לכך שנכשל בבחירות הקודמות

פורסם בתאריך: 4.2.18 17:05

חיים בשארי הודיע היום שיתמודד בבחירות המקומיות שיתקיימו באוקטובר השנה על ראשות עיריית פתח תקוה. זו תהיה למעשה הפעם השנייה ברציפות בה בשארי מתמודד לתפקיד, לאחר שבבחירות הקודמות זכה לאחוז אחד בלבד, ואף לא הצליח להיכנס למועצת העיר כחבר מועצה.
בשארי, בן 60, הוא פעיל חברתי וכיהן כחבר מועצת העיר מטעם הליכוד בין השנים 2008-2013. בעברו שימש כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן וסגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית. הוא כיהן כחבר ויו"ר מועצת המנהלים של חברת הנסיעות איסתא ליינס.
בשארי ציין היום כי במידה וייבחר אחת המטריות המרכזיות שלו תהיה ליזום ולקדם פרויקטים של פינוי-בינוי על ידי החברות העירוניות חל"ד והחברה לפיתוח פתח תקוה. עוד הוא מדבר על שיקום וחידוש מרכז העיר, כמו גם העברת מוסדות חינוך יסודיים (כיתות ג'-ח'), וכן תלמידי התיכון למתחמי קמפוס. עוד ציין בשארי כי הוא יפעל לביטול ההחלטה להקמה מחודשת של התחנה המרכזית במרכז העיר והקמתה בסמוך לאחת מתחנות הרכבת העירוניות.
"לאור פעילותי הציבורית רבת השנים, ניסיוני הציבורי המעשי בגופים כלכליים שונים ואף ניסיוני כעו"ד בפעילות משרדי בתחומי הנדל"ן השונים, ובשילוב פעילים איכותיים בעלי ניסיון רב, בטוחני שנוכל להצעיד את העיר אל עתיד הראוי לנו", אמר היום בשארי.

בנוגע לאחוז הנמוך לו זכה בבחירות הקודמות ציין בשארי: "הציבור אמר את דברו כי הכרזתי על התמודדותי אז רק חודש לפני הבחירות ולא הספקתי להתארגן. כל בחירות זה קרב אחר לחלוטין, וזה זמן אחר והוא לא חופף למה שקרה לפני כן. אני מכיר מישהו שקיבל שני אחוזים ובבחירות לאחר מכן הוא ניצח. אני נוגע בכל שכבות הציבור, ואין פה פנייה לקבוצת חתך כזה או אחר. מעבר לכך, אני לא אסכים לחבור למועמד אחר בשביל להיות סגן. יש לי דרך חיים ואג'נדה שלי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר