איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי
איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי

בגלל שלא היו פריימריז פתוחים: אבי בלושטיין לא התמודד על ראשות הבית היהודי

איציק דיעי נבחר כמועמד יחיד לראשות המפלגה בפתח תקוה, על ידי חברי מועצת הסניף. בלושטיין דרש כזכור פריימריז פתוחים לכל המתפקדים בעיר

פורסם בתאריך: 5.2.18 14:05

איציק דיעי נבחר בשבוע שעבר ליו"ר סיעת הבית היהודי בעיר, והוא יוביל את הרשימה בבחירות הקרובות בפעם השנייה ברציפות. דיעי נבחר בסופו של דבר כמועמד יחיד לאחר שאבי בלושטיין, שהיה אמור להתמודד מולו, לא התמודד מאחר ולא התקיימו פריימריז בקרב כל מתפקדי הסניף, כפי שדרש. דיעי נבחר על ידי מועצת הסניף.

אבי בלושטיין. צילום זאב שטרן

אבי בלושטיין. צילום זאב שטרן

במועצת הסניף ישנם 130 חברים, כאשר לישיבה הגיעו 100 איש להצבעה. לפני כן חתמו כ-127 חברים כי הם מביעים תמיכה בדיעי להיות ראש הרשימה. "אני כרגע נבחרתי לראש הרשימה כדי להוביל את כל המהלכים עד הבחירות", אומר דיעי, "בישיבה הבאה אנו נבחר את כל מוסדות הסניף, ובאפריל נקיים דיון לגבי שיטת הבחירות להמשך הרשימה, כאשר בכל שלישייה ברשימה אנו מחויבים להכניס אישה. בחודש יוני אנו נקיים את הבחירות לחברי הרשימה הבאים. המטרה היא למקסם את הכוח שלנו בפתח תקוה".

דיעי מספר על השאיפה של הסיעה לצמוח בלפחות מנדט אחד יותר מה שיש לסיעה היום: "בקדנציה הזאת הצלחנו להביא ולעשות בהרבה תחומים, גם בפאן הפיזי של מוסדות חיינו, כמו בתי כנסת ומקוואות, וגם כראש מינהל הנדסה התעסקתי בנושאים שקשורים כמובן לכלל הציבור", אומר דיעי, "אנו רוצים להתמקד גם בציבור הבוחרים שלנו וגם בכל הציבור הכללי, כי אנו שותפים מלאים בכל מערכות העיר. השאיפה שלנו היא לקבל ארבעה מנדטים ומעלה. פתח תקווה גדלה גם מצד אוכלוסיית הציבור הדתי לאומי, כמו למשל במתחם נחלים, בכפר גנים ג' וגם במתחם נווה עוז הצעירה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר