ליאור אקרמן. צילום זאב שטרן
ליאור אקרמן. צילום זאב שטרן

ליאור אקרמן הקפיא את ריצתו לראשות העיר: "נסיבות אישיות מחייבות אותי להתמקד במשפחתי"

בהודעה שהוציא כתב אקרמן: "לא אוכל בשלב זה להתרכז ולעשות את המאמצים הנדרשים במסגרת הבחירות לראשות העיר"

פורסם בתאריך: 12.2.18 11:28

המועמד לראשות העיר, ליאור אקרמן הודיע הבוקר כי הוא מקפיא את מועמדתו עליה הכריז רק לפני מספר שבועות. אקרמן, בכיר בשב"כ בעברו, ציין בהודעה שהוציא כי הסיבות לצעד המפתיע הן אישיות – וקשורות למשפחתו הקרובה.

"לפני חודשים ספורים ולאחר פניות שהופנו אלי, הודעתי על כוונתי להגיש את מועמדותי לראשות העיר פתח תקווה", כתב אקרמן בהודעה שהוציא. "במקביל, המשכתי לבדוק הצעות שהונחו לפני במהלך השנתיים האחרונות להצטרף לפעילות פוליטית ברמה הארצית. לצערי הרב, לאור נסיבות אישיות/משפחתיות שהתפתחו בשבועות האחרונים, המחייבות אותי להתמקד בהוריי ובמשפחתי ולאור הצפי להתמשכות מצב זה, לא אוכל בשלב זה להתרכז ולעשות את המאמצים הנדרשים במסגרת הבחירות לראשות העיר ועל-כן אני מקפיא, בשלב זה, את פעילותי".

 

עוד ציין אקרמן כי "מתוך ציפייה אופטימית לפתרון העניינים בהם אני נאלץ לעסוק היום, אני משוכנע כי בעתיד הקרוב אתרום מיכולותיי ואשמח לייצג את העיר גם ברמה הארצית. אני מבקש להודות לאלפי הפונים, התומכים והמתנדבים שנרתמו לסייע ומביע את תקוותי כי לראשות העיר ייבחר מועמד ראוי שידע ויצליח לקדם את ענייניה".

בשבועיים האחרונים היו מי שטענו כי אקרמן, שהיה גם מנהל המטה של איציק ברוורמן בבחירות האחרונות, עשוי להסיר את מועמדותו לאחר שקרא את המפה הפוליטית והבין את סיכוייו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר