גנאדי בורושבסקי צילום יח"צ
גנאדי בורשבסקי צילום יח"צ

"אלה שמתמודדים לא יודעים לנהל". גנאדי בורשבסקי יתמודד בבחירות לראשות העיר

בורשבסקי, שממעט להגיע לישיבות מועצה בקדנציה הנוכחית, אומר: "הייתי מגיע מתי שמצאתי צורך. אין מה לעשות שם. העיר פשוט משותקת"

פורסם בתאריך: 28.5.18 11:13

חבר מועצת העיר, גנאדי בורשבסקי הודיע על התמודדותו לראשות העיר פתח תקוה. בכך יצטרף לשלושת המועמדים שכבר הודיעו על כך, איציק ברוורמן, רמי גרינברג וחיים בשארי.
בורשבסקי, 51, הסביר השבוע בשיחה עם "מלאבס" את הסיבות לכך שהחליט להתמודד. "היום יש ואקום בפתח תקווה ואין מי שמסוגל לנהל את העיר", אמר בורשבסקי, "בגלל שפתח תקווה היא עיר גדולה ואין מי שמסוגל לנהל אותה, החלטתי להתמודד. אלה שמתמודדים לא יודעים לנהל משהו, ואני אומר זאת בלי לנקוב בשמות. אני מתמודד כדי להצליח ולזכות, זה לא משנה מול מי. אני מסתובב בעיר ורואה מה שקורה. לדעתי מה שהכי חסר בעיר הוא ניהול".
בקדנציה האחרונה מכהן בורשבסקי כחבר מועצת העיר מטעם סיעת פתח תקוה ביתנו, אך מיעט להגיע למועצת העיר למרות היות חבר בה. "בשביל מה יש לבוא למועצת העיר", הוא מגיב לכך, "הייתי מגיע מתי שמצאתי צורך. אין מה לעשות שם. העיר פשוט משותקת. אני לא צריך להגיע רק כדי להגיד שהייתי שם. הציבור בחר בי וגם יבחר בי, כי הציבור שלי תומך בי תמיד. כל העשייה שלי היא לא לבוא למועצה ולצעוק".

"יוצאי ברית המועצות הם לא הקהל העיקרי שלי אלא חלק ממנו", מנסה בורשבסקי לנפץ את הסטיגמה, "היתר הם תושבים ישראלים שבחרו בי. בבחירות האחרונות התמודדתי מסיעת פתח תקווה ביתנו, שזו רשימה עצמאית. עד עכשיו לא בחרתי את שם הרשימה החדשה לבחירות, ויש מלבדי עוד אנשים ברשימה, אך אין עדיין דירוג וטרם החלטנו על הרשימה. בבוא העת נפרסם זאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר