אורנה דוידאי, איתי שונשיין צילום זאב שטרן, עזרא לוי

הפתעה: איתי שונשיין יתמודד על ראשות העירייה, אורנה דוידאי תהיה מספר 2 שלו

דוידאי החליטה לעזוב את סיעתו של ראש העירייה, איציק ברוורמן ולחבור לסגנו איתי שונשיין. כעת עומד ברוורמן בפני מצב שבו שניים מסגניו יתמודדו מולו בבחירות

פורסם בתאריך: 11.6.18 00:01

אורנה דווידאי ואיתי שונשיין החליטו לחבור לסיעה אחת שנקראת מחוברים, כאשר שונשיין יתמודד כיו"ר הסיעה גם לראשות העיר. דווידאי תהיה מספר 2 בסיעה, וזאת לאחר שעזבה את סיעת אכפ"ת של איציק ברוורמן. יש לציין כי עד כה ישנם כבר ארבעה מועמדים לראשות העיר – איציק ברוורמן, רמי גרינברג, חיים בשארי ובשבוע שעבר הצטרף למירוץ גם גנאדי בורשבסקי. כעת מצטרף שונשיין כמועמד חמישי. ברוורמן עומד עתה בפני מצב בו שניים מסגניו יתמודדו מולו בבחירות, אחד מהן בעימות ישיר על ראשות העירייה.
כזכור, לפני כחודש, כינסה דוידאי פעילים בביתה ועדכנה אותם כי ברוורמן לא התחייב שתהיה מספר 2 והיא שוקלת את צעדיה. דוידאי טוענת כי ברוורמן הציעה לה להיות מספר 2 בסיעה, אך למרות זאת היא בחרה לעזוב. "ויתרתי על מקום מספר 2 וסגנות אצל ראש עיר מכהן שהציע לי לפני כשבועיים לערך את התפקיד", אמרה דוידאי, "באותו הרגע שהוא הציע לי את המקום, עדיין לא החלטתי, אך כעת החלטתי לוותר. אני לא חוזרת מהצעד שעשיתי. אני רוצה להשפיע ולהוביל למען תושבי העיר ויש לי כישורים לכך, ואני חושבת שבמצב הנוכחי אני אוכל לבטא את עצמי טוב יותר".
בהודעה שציינו השניים הם כתבו: "התחברנו כי שנינו יחד סגני ראש עיר עם ניסיון ציבורי, בעלי רוח צעירה ורעננה, יצירתיים וחושבים מחוץ לקופסא, אוהבים את העיר שלנו ורוצים להצעיד אותה לדרך חדשה".

מקורבים לדוידאי ולברוורמן סיפרו כי לפני כשלושה שבועות התקיימה פגישה בלשכת ראש העירייה בנוכחות דוידאי, בעלה, וברוורמן, ובה סוכם כי הרכב הרשימה יהיה כפי שהיה בקדנציה הנוכחית, כלומר, דוידאי תהיה מספר 2 וסגנית בקדנציה הבאה. לטענת מקורבים לברוורמן, לאחר שסוכמו הדברים, דוידאי שידרה עסקים כרגיל, והיום (ראשון) נודע שהיא חברה לשונשיין. כמה פעילים שלה אמרו כי הם מאוכזבים מהצעד שלה. "לאורך כל הדרך היא כל הזמן אמרה כמה היא מעריכה את איציק ושהוא מנהיג מוערך ולכן לא מובן המהלך שלה", אמר אחד הפעילים.

הכרזת שיתוף הפעולה בין אורנה דוידאי לאיתי שונשיין

מתוך ההודעה של שונשיין ודוידאי

איתי שונשיין אמר: "ההחלטה לרוץ לראשות נובעת מתוך הרצון האמיתי לשנות. מתוך המקום הזה גם הקמנו את רשימת מחוברים, מתוך אמונה לעשות שינוי משמעותי בעיר בשלל נושאים, נושאים שקשורים להתחדשות העירונית, לרווחה, לנוער, לחינוך, לספורט ובעיקר להיות מחוברים לתושבים, להקשיב להם ולקחת אותם צעד אחד קדימה לקדמת הבמה. אנחנו שני סגני ערים שהחלטנו להתאחד ביחד, ולהציג הנהגה שונה".
איך הוחלט מי יהיה בראש?
"ישבנו אורנה ואני וקיבלנו החלטה משותפת. החלטנו שאני אוביל את המערכת, אבל נעשה את זה בהנהגה משותפת ולא ירגישו בהבדל מלבד הכותרים, אנחנו הולכים להנהיג ביחד".
ומה התגובות עד כה?
"אני מאוד מופתע מתגובות האנשים שהן מאוד חיוביות. אני מאמין שככל שהקמפיין יצא ויתקדם, שיצאו התוכניות שלנו והאג'נדות, התגובות ישתפרו עוד יותר".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים

    כחול הפועל בהצלחה.שונשיין איש הפועל פ"ת

  2. חיים אלרואי

    כל יום מעומד חדש אני לא רואה מי מתאים. ומי סתם מחפש גוב לא יודע אם שונשיין מתאים היה לו מורה גרועע

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אכפת לי מי היה ראש העיר אבל פחי זבל מוצאים בשעה 6 בבוקר והמשאית בשעה 16 אוספת. איזה ריח יש כמה זבובים יש האם כך צריך להיות אחרי שמשלמים מסי עיריה מאוד גבוהים????????

  4. עמי נוימן

    במצב הנוכחי עם 5 מועמדים יש סיכוי לסיבוב שני לראשות העיר והטוב ביותר ינצח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר