איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן
איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן

תושבים מתלוננים: קיבלנו הודעות עם לינק לסרטון על העשייה של העירייה וברוורמן

ממטה הבחירות של איציק ברוורמן נמסר בתגובה: "אנו פועלים על פי חוק הבחירות"

פורסם בתאריך: 20.6.18 08:52

תושבים מדווחים על כך שבימים האחרונים, בעיקר בימי שני ושלישי, התקבלה במכשירי הטלפון הניידים שלהם הודעה ממספר שאינו מוכר ושבה ישנו קישור שמחבר אותם לסרטון על העשייה של העירייה ושל ראש העירייה, איציק ברוורמן.
בהודעה נכתב: "אם אכפת לכם מהעתיד של הילדים שלכם, צפו בסרטון הזה", ולאחר מכן כאמור הופיע הסרטון בו מוצגים הישגי העיר בתחום החינוך בעיקר אך גם בשירות לתושב. בתום הסרטון נכתב: "ברוורמן, טוב לי בפתח תקווה". בניסיון להתקשר למספר מגיעים לקו שאיננו מחובר.
"קיבלתי את ההודעה הזאת אתמול", אומר תושב העיר, "אני לא יודע איך הם הגיעו אלי אבל התקבלה בטלפון הנייד שלי הודעה עם קישור לסרטון של העשייה בעיר ושל ראש העיר. לדעתי מדובר בספאם".
תושבים נוספים דיווחו על קבלת ההודעות הללו, ותהו האם מדובר לכאורה בעבירות על חוק הספאם, שמתייחס בעיקר לפרסומות מסחריות. לפי החוק, שנכנס לתוקפו ב-1 בדצמבר 2008 חל איסור על משלוח פרסומת מסחרית במייל, בפקס, בהודעת SMS או באמצעות מערכת חיוג אוטומטי, ללא אישור של הנמען. מטרת החוק היינה למגר את תופעת ההפצה ההמונית של פרסומות בלתי רצויות באמצעות רשת התקשורת.
"קיבלתי את ההודעה לטלפון הנייד", מוסיפה תושבת העיר, "לא ברור איך הגיעו למספר שלי ולפי מה שראיתי בפייסבוק עוד אנשים התלוננו על כך שהם קיבלו את ההודעות הללו. לדעתי מדובר בספאם שזו עבירה. שולחים לאנשים הודעות ללא שהסכימו על כך בה מציגים פעילות עירונית שהיא פוליטית".
ממטה הבחירות של ברוורמן נמסר בתגובה: "אנו פועלים על פי חוק הבחירות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלראי חיים

    מה אתם מתרגשים נסביר בבחירות למר ראש עיר שהוא לא רצוי

  2. ששששששששששששששששששששששש

    הגיע הזמן שיפרוש כנפיים וילך הביתה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר