איציק ברוורמן, אדי קואז צילום זאב שטרן
איציק ברוורמן, אדי קואז צילום זאב שטרן

מאחדים כוחות: אדי קואז יהיה מספר 2 של איציק ברוורמן

הרשימות של השניים, תנופה ואכפת, התאחדו. ברוומן וקואז הודיעו על כך בכנס פעילים. "אדי הוא איש עבודה", אמר ברוורמן

פורסם בתאריך: 24.6.18 14:29

חבר מועצת העיר אדי קואז וסיעתו "תנופה" חברו לסיעת אכפ"ת של ראש העירייה איציק ברוורמן. קואז יהיה מספר 2 של ברוורמן בבחירות הקרובות. את ההודעה מסרו השניים אתמול בכנס פעילים שנערך באולמי קסאנדו שבאזור התעשייה סגולה. קואז, חבר מועצת העיר, שמשמש בשנים האחרונות כראש מינהל שפ"ע (שיפור פני העיר), היה בקדנציה הקודמת מספר 2 בסיעתו של אורי אהד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו



"יש לנו עוד דרך ארוכה, חמש שנים נוספות של עשיה עם ראש עיר מצוין", אמר אתמול קואז לפעילים, "יש לנו עבודה רבה בתחום שיפור פני העיר ואני בטוח שבחמש השנים הקרובות נעשה מהפכה גם בתחום הזה. פתח תקוה תהיה המקום הנקי, היפה והמרשים ביותר בארץ. זו לא הבטחה, זה ציווי".
ראש העירייה ברוורמן, אמר בכנס כי המיזוג בין שתי הרשימות הינו מהלך פוליטי וציבורי חשוב. "לאדי קואז יש יכולות מצוינות לבצע תפקידים מורכבים", אמר ברוורמן, "במשך ארבע שנים הוא נתן והשקיע מעצמו וממרצו באגף שפ"ע ואני משוכנע שעם הכלים שיקבל בקדנציה הבאה פני העיר שלנו יבריקו. הוא איש עבודה שיודע להניע אנשים קדימה ופתח תקוה זקוקה לאיש כזה כדי לטפל בבעיות שקשורות לשיפור פני העיר. בחמש השנים הקרובות אני מתכוון להשקיע בעיקר בתחום הזה. עשינו את זה בחינוך והפכנו את פתח תקוה למרכז העסקים של גוש דן ונעשה את זה גם בתחום שיפור פני העיר. אנחנו בחמש השנים הבאות נחדש את העיר לגמרי, בעיקר את השכונות הוותיקות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר