איציק ברוורמן ורועי פן צילום זאב שטרן
איציק ברוורמן ורועי פן צילום זאב שטרן

רועי פן הצטרף לסיעתו של ברוורמן ויהיה מספר 3 ברשימה

פן, שנכנס למועצת העיר לפני כשנה כחבר סיעת עיר צעירה, נחשב לאחד התומכים בברוורמן. "קיבלתי פניות כמעט מכל סיעה חילונית", אמר

פורסם בתאריך: 9.7.18 22:09

חבר מועצת העיר, רועי פן, מצטרף לסיעת אכפ"ת והוא יהיה מספר שלוש ברשימה של ראש העירייה איציק ברוורמן בבחירות הקרובות, כך הודיעו בסיעה לפני זמן קצר. כזכור, חבר המועצה אדי קואז הצטרף לאחרונה לרשימה של ברוורמן והוא יהיה מספר שתיים ברשימה.
פן, שנכנס למועצת העיר לפני כשנה כחבר סיעת עיר צעירה במקומו של אורן חפץ שפרש מהמועצה, הוא תושב נווה גן ונחשב לאחד התומכים בברוורמן. הוא מכהן כראש אגף מערכות מידע ומחשוב בעירייה. הוא בן 38, נשוי ואב לשתי בנות, ועובד בתחום ההייטק.
"אנחנו רואים עין בעין את האתגרים, המהפכה השקטה בעיצומה ואת העשייה הזו חייבים להמשיך", אמר הערב פן. "במהלך הערב ראש העירייה אמר שהמטרה היא לקבל שישה מנדטים. מרגע שהתחלתי להתמודד קיבלתי פניות כמעט מכל סיעה חילונית שמתמודדות למועצה ומכל המתמודדים לראשות העיר. קיבלתי הצעות מאוד מכובדות. זה מחמיא מאוד, אך לא יכולתי לחשוב על מקום אחר פרט לסיעת אכפ"ת, זו לא רק סיעה למועצה אלא גם דרך חיים. אני וברוורמן מבינים אחד את השני. יש לי עבודה בהייטק, ואני בעל תואר שני בהנדסת חשמל ומתעסק בכל האינטליגנציה המלאכותית, אני עושה את הפעילות הציבורית שלי בהתנדבות ולא חיפשתי להיות סגן בשום מקום ולא חיפשתי לקבל משכורת. אני לא אומר שיום אחד לא אשקול זאת, אך כרגע זו לא המטרה. המטרה היא קודם כל שברוורמן יבחר והסיעה תהיה גדולה, ואחרי זה נעשה את כל החלוקה ומי ינהל איזה תיק. למרות זאת, אני יכול להבטיח שבהמשך הרשימה תהיינה נשים ברשימה, ובמקום ריאלי".
את המשפט האחרון אמר פן ככל הנראה משום שעד כה אין לברוורמן אישה בין שלושת המקומות הראשונים. בנושא הזה ציין ברוורמן: "כדי לבצע צריך סיעה גדולה וחזקה, אני צריך אנשים שהציבור מאמין בהם. אני מחפש אנשים חרוצים עם יכולות שיבואו לעבוד. ברשימה יהיה ייצוג נכבד של נשים ומתוכן פנים חדשות".

פן הוא מאוהדיה המוכרים יותר של מכבי פתח תקוה וכתב בעבר טור על קבוצתו האהודה במדור הספורט של מלאבס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר