אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר
אורי דרשן הכהן. צילום: יוסי זינגר

מתמודד חדש על תפקיד ראש העיר: אורי דרשן הכהן

דרשן הכהן הוא בן 51, עורך דין, ומתגורר בהדר גנים. "נהפוך את פתח תקוה לעיר הכי טובה בארץ", הוא אומר

פורסם בתאריך: 19.7.18 17:57

מתמודד חדש על ראשות העיר פתח תקוה: אורי דרשן הכהן הודיע לאחרונה על התמודדותו על התפקיד וביום שני הקרוב הוא ישיק את מטה הבחירות. דרשן, עורך דין בהכשרתו, בן 51, נשוי ואב שלושה ילדים, מתגורר בשכונת הדר גנים. הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים, תואר ראשון ושני במשפטים ותואר שני בפילוסופיה.
הוא מספר כי החליט להתמודד לראשות העיר לאור מצבה של העיר: "אני לא ילד, אני בן 51, ואני מאוד רציני בכוונותיי. אני בעל משרד עורכי דין, חי טוב תודה לאל. אני שומע את המתמודדים האחרים, וכולם רוצים להיות סגנים עם שכר של 30 אלף שקל, וזה לא מדבר אלי. אני מתמודד לראשות העיר כי אני חי בעיר שבה גדלתי ואני יודע כמה העיר הזאת מוזנחת. אין חלקה טובה בפתח תקווה. בשום פרמטר בעיר אני לא יכול לתת ציון שהוא למעלה ממספיק. לכן החלטנו אני והקבוצה שאיתי, לרוץ לראשות העיר. המטרה היא לתקן את הליקויים בעיר".
בכל הקשור להיעדר ניסיון פוליטי, הוא מציין: "המילה בפי כל התושבים היא המילה פוליטי ופוליטיקה. אני לא פוליטיקאי ,ואני אדם ישר והגון עם ניסיון ניהולי. אני יוצא יחידת ההונאה במשטרה, אני חקרתי לא מעט פרשיות הקשורות לעיריותל בארץ, ואני מכיר את כל מנגנוני העיריות ואיך ההקצאות והתקציבים מתנהלים ואיך פועלות כל המערכות. בייחוד אני מכיר את עיריית פתח תקווה. לקחתי חלק בחקירות בעיר בסוף הקדנציה של איציק אוחיון. מעבר לכך, הייתי סגן יו"ר ועד שכונת עמישב, ועשיתי המון למען השכונה והתושבים. לדעתי בעמישב יש המון מה לשפר כמו גם בשכונת הדר גנים, וגם בכל השכונות. ראיתי את שכונת קריית מטלון והיא נראית כמו כפר מוזנח בארץ. אין שם גן שעשועים אחד. גם אם המושבות במצב קטסטרופלי. מרכז העיר מלא בשוהים בלתי חוקיים ואנשים חוששים לטייל בעיר ואין ביטחון אישי".
הוא מדבר גם על העתיד שהוא צופה לפתח תקווה: "אני לא עושה דברים שאני לא בטוח בהם ולא לפני שאני בודק את השטח. אני אהיה ראש העיר הבא של פתח תקווה, ואני מזמין את כולם להצטרף אלי. מי שלא הצליח לנהל את העיר עד עכשיו, לא ראש העיר ולא חברי המועצה, כנראה כבר לא יצליח. אנו נהפוך את פתח תקווה לעיר הכי טובה בארץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר פ"ת.

    אני מכיר את מתמודד לתפקיד ראש העיר אורי דרשן אישית הרבה שנים שירתנו יחד במשטרת פ"ת אדם רציני חביב וישר, ואני בטוח שכל מה שהוא אומר, הוא מסוגל לבצע. אז דרך צלחה לך ויש למי להצביע, אורי דרשן הכהן.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר