מוניקה כהן
מוניקה כהן

מרצ ויתרה על פתח תקוה, מוניקה כהן לא תתמודד

בהנהגה הארצית של המפלגה החליטו לא לתקצב את הסניף בפתח תקוה בבחירות. כהן הודיעה כי תתמוך ברמי גרינברג

פורסם בתאריך: 14.8.18 18:46

מוניקה כהן, יו"ר סיעת מרצ בפתח תקוה, הודיעה השבוע שלא תתמודד בבחירות למועת העיר, וזאת בעקבות החלטת הנהגת מרצ לא לתקצב את הבחירות בסניף המקומי. כהן ציינה שהיא מעבירה את תמיכתה אל המועמד לראשות העיר רמי גרינברג. "מרצ החליטו לא לתקצב את פתח תקוה כמו יישובים נוספים בארץ ולכן אני מצטרפת באופן רשמי למטה של רמי גרינברג, שנינו רוצים את טובת העיר והתושבים", אומרת כהן. "יש הנהגה צעירה וחדשה במרצ והם החליטו שהם לא רוצים להשקיע את התקציב בפתח תקוה, לדעתי זו טעות. הייתה לי פגישה עם תמר זנדברג והסברתי להם שזה לא נכון לוותר על העיר החמישית בגודלה שיש בה לא מעט בעיות".
כהן פעילה במרצ מאז 1973. היא מילאה תפקידים ציבוריים רבים ופעלה רבות לטובת ולרווחת תושבי פתח תקוה. כהן כיהנה כחברת מועצת העיר בין השנים 1993-1998 ושימשה כסגנית ראש העיר לשעבר איציק אוחיון וממלאת מקומו בין השנים 1998-2003. בנוסף, מילאה שלל תפקידים ציבוריים, ביניהם יו"ר מינהל התרבות, מנהלת המחלקה לשימור אתרים והאחראית על קשרי החוץ של עירייה עד 2017. מעבר לפועלה בעירייה, כהן משמשת כיו"ר העמותה הסביבתית "פתח תקווה זה אני" ותחום איכות הסביבה ובעלי החיים, קרוב לליבה. היא חברה במועצה לשימור אתרי מורשת של ישראל ובעלת תעודת הוקרה מטעם המועצה הארצית לשימור.

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

פיוס בין גרינברג לליאורה ליבוביץ'

בעניין אחר: למרות הכעסים, המכתבים והפגיעות האישיות, הושג לבסוף שלום בית בין רמי גרינברג לבין ליאורה ליבוביץ. כזכור, ליבוביץ הודיעה לפני כשבוע שהיא עוזבת את השותפות הפוליטית עם גרינברג ושלחה מכתב חריף ונוקב בו טענות על חוסר נאמנות ועוד. במכתב ציינה שהיא ואלון וולקוביצקי, החליטו לעזוב את גרינברג לאחר לבטים, מאחר והוא לא מצא לנכון לשבץ אותה במקום ריאלי ברשימה שלו. "בחרת באפשרות הנקלית לסחוט את הלימון עד תום", כתבה בהודעה שהועברה בכל מדיה אפשרית, "רמי, צר לי, אבל כל התדמית שבנית סביבך התנפצה עבורי ועבור קהל תומכים רחב שהובלתי עבורך בסקטורים שונים ומגוונים. פגעת בי מאוד זאת ללא הנד עפעף בצורה שאינה מתאימה למי שמתיימר להיות מנהיג חברתי וראש עיר בישראל".
כאמור, השבוע כבר נשמעו קולות אחרים, גרינברג וליבוביץ' הוציאו הודעה שהם הגיעו להסכמות וחוזרים לשתף פעולה. בהודעה משותפת שהוציאו השניים נכתב: "לאחרונה נוצרה אי הבנה בכל הקשור לשיתוף הפעולה בינינו. אך לאחר שיחות אישיות וחבריות הובהרו הדברים והחלטנו בהחלטה משותפת שאנו ממשיכים בכוחות משותפים בדרכנו המשותפת ארוכת השנים למען פתח תקוה ותושביה. רק טובת תושבי העיר והעיר עצמה, הם מה שעומדים לנגד עינינו. מכאן ומהחברות האיתנה שלנו, אנו ממשיכים בכל העוצמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר